– Rozmawiamy z Pocztą i będziemy wspierać jej akcję, jeśli ruszy. Oczywiście lepiej by było, gdyby jej program ruszył jeszcze przed mistrzostwami Euro2012, ale będziemy ją wspierać także, gdy ruszy później – mówi Juliusz Braun, prezes TVP.
Problem z wymianą sprzętu (telewizorów lub dekoderów) na te odbierające naziemną telewizję cyfrową dotyczy ludzi, do których wciąż często nie udaje się dotrzeć z informacjami. – To osoby najbiedniejsze, najgorzej wykształcone, mieszkające w małych miejscowościach - mówi Braun.
W jaki sposób TVP mogłaby pomóc w takim programie? – Nie zamierzamy do tego programu dopłacać, ale możemy np. organizować dla widzów konkursy, szukamy teraz odpowiedniej formuły dla takich działań – mówi Braun.
Z informacji rpkom.pl wynika, że TVP mogłaby też oferować Biedronce preferencyjne cena na kampanię promującą jej sprzedaż dekoderów. – Nic o tym nie wiem. Najpierw musielibyśmy wiedzieć, że faktycznie udaje się sprzedawać te urządzenia grupie docelowej – mówi Braun.