AtMedia z reklamami na komórki i tablety

Broker reklam w telewizyjnych kanałach tematycznych ruszył ze sprzedażą kampanii reklamowych na ekranach urządzeń mobilnych w aplikacjach nadawców

Aktualizacja: 23.08.2012 15:26 Publikacja: 23.08.2012 15:18

Jak podały AtMedia, w ofercie są działania reklamowe wyświetlane na ekranach smartfonów i tabletów wokół aplikacji spółki Canal+ Cyfrowy („Program TV Cyfry+" i „Przepisy kuchni+"), FOX Life TV, Polskastacja oraz na stronie mobilnej serwisu Wykop.pl, ale trwają rozmowy z kolejnymi firmami.

Spółka, która początkowo sprzedawała czas reklamowy w tradycyjnie nadawanych stacjach tematycznych, dziś ma w ofercie także formaty reklamowe dostosowane do specyfiki connected TV, komputera, komórki i tabletu. W portfolio telewizyjnym AtMediów jest 61 stacji, w ofercie on-line - 45 serwisów, a aktualna propozycja mobilna to reklamy w czterech aplikacjach i jednym serwisie.

– Odbiorcy szukają treści wideo w sieci i na komórkach, nadawcy inwestują w obecność na kolejnych platformach dystrybucji, a reklamodawcy oczekują zintegrowanej oferty. Stąd też nasza inwestycja w rozwój portfolio. Branża mobilna rośnie w siłę wraz ze sprzedażą smartfonów i tabletów, które otwierają przed reklamodawcami możliwość kontaktu z klientem na spersonalizowanym urządzeniu – mówi Sylwia Chada, dyrektor działu interactive w AtMedia.

Według szacunków na polskim rynku jest już ok. 6,5 mln smartfonów oraz ok. 0,5 mln tabletów, a nasycenie rynku tymi urządzeniami ciągle rośnie.

Cennikowy koszt dotarcia z reklamą mobilną w ofercie AtMediów jest średnio dwukrotnie wyższy niż w przypadku tradycyjnych kampanii on-line. Firma tłumaczy to tym, że poprzez smartfona czy tablet dociera się z reklamą do bardziej zaangażowanego odbiorcy, w dodatku takiego (zazwyczaj młodego i zamożnego), który najbardziej interesuje reklamodawców.

Jak podały AtMedia, w ofercie są działania reklamowe wyświetlane na ekranach smartfonów i tabletów wokół aplikacji spółki Canal+ Cyfrowy („Program TV Cyfry+" i „Przepisy kuchni+"), FOX Life TV, Polskastacja oraz na stronie mobilnej serwisu Wykop.pl, ale trwają rozmowy z kolejnymi firmami.

Spółka, która początkowo sprzedawała czas reklamowy w tradycyjnie nadawanych stacjach tematycznych, dziś ma w ofercie także formaty reklamowe dostosowane do specyfiki connected TV, komputera, komórki i tabletu. W portfolio telewizyjnym AtMediów jest 61 stacji, w ofercie on-line - 45 serwisów, a aktualna propozycja mobilna to reklamy w czterech aplikacjach i jednym serwisie.

Patronat Rzeczpospolitej
Naukowcy też zadbają o bezpieczeństwo polskiego przemysłu obronnego
Ekonomia
E-Doręczenia: cyfrowa przyszłość listów poleconych
Patronat Rzeczpospolitej
Silna gospodarka da Polsce bezpieczeństwo
Ekonomia
Sektor farmaceutyczny pod finansową presją ustawy o KSC
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Ekonomia
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę