Orange rozstaje się jako sponsor z piłkarską reprezentacją Polski

Publikacja: 13.03.2014 21:37

Polski Związek Piłki Nożnej

poinformował oficjalnie, że

Orange

już nie będzie sponsorem piłkarskiej reprezetacji Polski.

Po 12 latach wspierania polskiego futbolu Orange Polska podjął decyzję o nieprzedłużaniu umowy sponsorowania piłkarskiej reprezentacji Polski na kolejne lata. Obowiązujący kontrakt wygaśnie 31 lipca 2014 roku.

Oficjalnym powodem deczyji jest zmiana strategii sponsoringowej operatora

– Przez 12 lat byliśmy blisko kibiców i piłkarzy na dobre i złe. Cieszymy się, że nasze wsparcie przyczyniło się do sukcesów reprezentacji Polski, w tym m.in. historycznego awansu do finałów Mistrzostw Europy w Austrii i Szwajcarii. Trenerowi i piłkarzom życzymy konsekwencji w budowaniu zwycięskiej drużyny i sukcesu w kolejnych eliminacjach do Mistrzostw Europy i Mistrzostw Świata – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska.

Na przestrzenii tych lat Orange Polska zainwestował w polską piłkę nożną ponad 100 mln zł. Operator wspierał  nie tylko reprezentację, ale także  piłkę młodzieżową i dziecięca. Firma była m.in. głównym sponsorem turnieju dla dzieci Orange Cup a także także sponsorem finałów Mistrzostw Europy w Polsce i na Ukrainie w 2012 roku oraz partnerem technologicznym UEFA podczas tej imprezy.

Polski Związek Piłki Nożnej

poinformował oficjalnie, że

Pozostało 95% artykułu
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy