Oficjalnym powodem deczyji jest zmiana strategii sponsoringowej operatora
– Przez 12 lat byliśmy blisko kibiców i piłkarzy na dobre i złe. Cieszymy się, że nasze wsparcie przyczyniło się do sukcesów reprezentacji Polski, w tym m.in. historycznego awansu do finałów Mistrzostw Europy w Austrii i Szwajcarii. Trenerowi i piłkarzom życzymy konsekwencji w budowaniu zwycięskiej drużyny i sukcesu w kolejnych eliminacjach do Mistrzostw Europy i Mistrzostw Świata – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska.
Na przestrzenii tych lat Orange Polska zainwestował w polską piłkę nożną ponad 100 mln zł. Operator wspierał nie tylko reprezentację, ale także piłkę młodzieżową i dziecięca. Firma była m.in. głównym sponsorem turnieju dla dzieci Orange Cup a także także sponsorem finałów Mistrzostw Europy w Polsce i na Ukrainie w 2012 roku oraz partnerem technologicznym UEFA podczas tej imprezy.