- Cieszę się, że to właśnie Kajetan Kajetanowicz został pierwszym ambasadorem marki na rynku polskim. TAG Heuer to nie tylko idea, to doskonale zgrany zespół. Ambasadorowie tacy jak modelka Cara Delevingne, światowej sławy DJ David Guetta czy utalentowani kierowcy rajdowi jak Sebastien Ogier i Kajetan Kajetanowicz pozwalają nam zupełnie inaczej spojrzeć na rzeczywistość. Dzięki nim rozumiemy śmiałość i ambicję nowego pokolenia - mówi Bartłomiej Szumilas, prezes Trufey, dystrybutora marki TAG Heuer w Polsce.
- Legenda szwajcarskiej marki nieodłącznie kojarzy mi się ze światem sportów motorowych na najwyższym poziomie. Trudno mi wyrazić, jakie to uczucie dołączyć do takiego grona – dodaje Kajetan Kajetanowicz.
Zimowy i szutrowy Mistrz Europy i aktualny wicelider cyklu wybrał dwa zegarki inspirowane wielkimi sportowymi wydarzeniami. Pierwszym z nich jest TAG Heuer Carrera Calibre 1887 – chronograf z linii stworzonej na cześć legendarnego wyścigu Carrera Panamericana, którego długa na ponad 3 tys. km trasa wiodła meksykańską częścią autostrady Panamerykańskiej. Historia, jaka stoi za drugim z modeli, granatowym, klasycznym TAG Heuer Monaco Calibre 12 Automatic Chronograph także idealnie wpisuje się w charakter kierowcy.
Markę TAG Heuer założył w 1860 r. Edouard Heuer. Dzisiaj jest ona częścią koncernu LVMH, lidera rynku towarów luksusowych. Należą do niej takie marki jak Louis Vuitton, Givenchy czy Fendi.