Na koniec marca 2015 roku grupa Cyfrowy Polsat świadczyła 16,429 mln usług, wobec 16,333 w porównywalnym okresie 2014 roku. Był to wzrost o 0,6 proc. Za to liczba klientów (gospodarstw domowych i firm, które zawarły ze spółkami z grupy umowy) obniżyła się rok do roku o 3,4 proc. do 6,07 mln, czyli o około 100 tys..
W segmencie kontraktowym (post-paid) liczba usług świadczonych przez grupę urosła rok do roku o 3,4 proc. do 12,394 mln. Cyfrowy Polsat i Polkomtel zawdzięczają przyrost mobilnemu Internetowi, który przyniósł o 39 proc. abonentów więcej niż w I kw. 2014 r. - bo 1,437 mln - oraz usłudze telewizyjnej Multiroom (kolejny dekoder dla domu). Natomiast spadek grupa zanotowała w segmencie telefonii komórkowej i obsługiwała na koniec marca 6,552 mln abonentów usług telefonicznych.