Reklama

Hejt - Facebook i Fundacja Dzieci Niczyje o mowie nienawiści w sieci

16 kwietnia w Pałacu Prezydenckim została zainaugurowana kampania społeczna przeciwko przemocy werbalnej w internecie „Przytul hejtera”. Jej celem jest uświadomienie młodzieży szkodliwości internetowego hejtu i mowy nienawiści, a także zaprezentowanie metod reagowania na te zjawiska. Organizatorem akcji jest Fundacja Dzieci Niczyje, a partnerem firma Facebook. Honorowy patronat nad kampanią objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.

Aktualizacja: 16.04.2015 15:38 Publikacja: 16.04.2015 14:31

Hejt - Facebook i Fundacja Dzieci Niczyje o mowie nienawiści w sieci

Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski

- Jesteśmy zgodni co do oceny, że hejt to jednoznacznie negatywne zjawisko. Naszym zadaniem jest pomóc tym, którzy doświadczają różnych form nienawiści. Musi rosnąć grono osób, których sprzeciw jest głośniejszy, niż nienawiść. Kampania „Przytul hejtera" to trafny pomysł. Jednoczmy się wokół tej idei! – mówiła podczas inauguracji w Pałacu Prezydenckim Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.

Skala zjawiska

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Prawo w Polsce
Trzy weta Karola Nawrockiego. „Obywatele państwa polskiego są traktowani gorzej"
Nieruchomości
Sprzedaż mieszkania ze spadku. Ministerstwo Finansów tłumaczy nowe przepisy
Konsumenci
UOKiK stawia zarzuty platformie Netflix. „Nowe zasady gry, bez zgody użytkownika"
Matura i egzamin ósmoklasisty
Nadchodzi najpoważniejsza zmiana w polskiej ortografii od kilkudziesięciu lat
Matura i egzamin ósmoklasisty
CKE podała terminy egzaminów w 2026 roku. Zmieni się też harmonogram ferii
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama