Hejt - Facebook i Fundacja Dzieci Niczyje o mowie nienawiści w sieci

16 kwietnia w Pałacu Prezydenckim została zainaugurowana kampania społeczna przeciwko przemocy werbalnej w internecie „Przytul hejtera”. Jej celem jest uświadomienie młodzieży szkodliwości internetowego hejtu i mowy nienawiści, a także zaprezentowanie metod reagowania na te zjawiska. Organizatorem akcji jest Fundacja Dzieci Niczyje, a partnerem firma Facebook. Honorowy patronat nad kampanią objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.

Aktualizacja: 16.04.2015 15:38 Publikacja: 16.04.2015 14:31

Hejt - Facebook i Fundacja Dzieci Niczyje o mowie nienawiści w sieci

Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski

- Jesteśmy zgodni co do oceny, że hejt to jednoznacznie negatywne zjawisko. Naszym zadaniem jest pomóc tym, którzy doświadczają różnych form nienawiści. Musi rosnąć grono osób, których sprzeciw jest głośniejszy, niż nienawiść. Kampania „Przytul hejtera" to trafny pomysł. Jednoczmy się wokół tej idei! – mówiła podczas inauguracji w Pałacu Prezydenckim Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.

Skala zjawiska

Pozostało 89% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów