Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.09.2018 07:45 Publikacja: 15.09.2018 07:45
Foto: AdobeStock
Fundacje często chcą wykorzystać wizerunek swoich podopiecznych w prowadzonych kampaniach, np. umieszczając go w materiałach informacyjnych, ulotkach, na stronie internetowej czy w mediach społecznościowych.
Przed rozpoczęciem takich kampanii powinny się do nich przygotować, przede wszystkim zapewnić odpowiednią podstawę prawną przetwarzania wizerunku, który jest chroniony nie tylko przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ale i przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Wizerunek, który pozwala zidentyfikować daną osobę fizyczną, jest bowiem traktowany jako dana osobowa i podlega ochronie na podstawie RODO.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zachowek to forma rekompensaty dla osób, które zostały pominięte w testamencie, a jednocześnie jedno z podstawow...
Prezes Trybunału Konstytucyjnego Bogdan Święczkowski wezwał Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych do respektow...
Przyłączenie się radców spowodowałoby większy zasięg akcji. Tymczasem radcowie nie tylko się nie przyłączyli, al...
Po prawie 10 latach postępowania grupowego wytoczonego przez kredytobiorców frankowych Sąd Apelacyjny w Łodzi or...
Od wtorku 1 lipca w aplikacji mObywatel można złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, zgłosić utratę lub usz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas