Aktualizacja: 18.01.2019 16:53 Publikacja: 18.01.2019 16:53
Foto: Adobe Stock
Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte. Objęło ono konsumentów i firm z jedenastu krajów. A Deloitte sprawdzało jak zmieniło się podejście do prywatności po 25 maja 2018 roku, tj. wejścia w życie RODO.
Czytaj także: Wyciek danych w Morele.net - sprawą zajął się prezes UODO
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas