Fundusz inwestuje 17 mln zł w niemiecki startup

Nano Interactive, niemiecka spółka specjalizująca się w tzw. search targetingu oraz reklamie intencyjnej, pozyskała wsparcie londyńskiego funduszu Foresight. Startup zasilony został kwotą blisko 17 mln zł.

Publikacja: 09.05.2018 12:31

Fundusz inwestuje 17 mln zł w niemiecki startup

Foto: Fotorzepa, Marek Obremski Marek Obremski Marek Obremski

Nano Interactive, który współpracuje z ponad 500 klientami na całym świecie, w tym m.in. LOT, Lufthansą, Allianz, Lidlem, KFC, MediaMarkt, T-Mobile, czy Volkswagenem, dzięki finansowaniu inwestora zamierza zrealizować ambitne plany ekspansji międzynarodowej. Zamierza również zainwestować w polski oddział, którym pokieruje Krzysztof Silarow, pełniący dotychczas funkcję dyrektora sprzedaży i rozwoju. Nowy szef od lat związany jest z branżą reklamy internetowej, był m.in. dyrektorem wsparcia sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w Zanox. – Należymy do grona wiodących europejskich dostawców usług targetowania opartego na intencjach zakupowych w czasie rzeczywistym oraz wyszukiwaniu w zakresie search targetingu. Łączna wartość tych rynków szacowana jest aktualnie na ponad pół miliarda dolarów i należą one do najszybciej rosnących segmentów rynku reklamy internetowej – mówi Silarow.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes
Przenieśli produkcję z Polski do Niemiec i Rumunii. Grupowe zwolnienia na Pomorzu
Biznes
Państwowa agencja chce przejąć dawną spółkę Marka Falenty
Biznes
Totalizator Sportowy ma nowego prezesa. Została nim była podsekretarz stanu w MSZ
Biznes
Polski potentat meblarski rozważa przejęcia za granicą. Kto jest na celowniku?
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Jak wzrost wydatków na zbrojenia wpłynie na gospodarkę?
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego