Reklama

Fundusz inwestuje 17 mln zł w niemiecki startup

Nano Interactive, niemiecka spółka specjalizująca się w tzw. search targetingu oraz reklamie intencyjnej, pozyskała wsparcie londyńskiego funduszu Foresight. Startup zasilony został kwotą blisko 17 mln zł.

Publikacja: 09.05.2018 12:31

Fundusz inwestuje 17 mln zł w niemiecki startup

Foto: Fotorzepa, Marek Obremski Marek Obremski Marek Obremski

Nano Interactive, który współpracuje z ponad 500 klientami na całym świecie, w tym m.in. LOT, Lufthansą, Allianz, Lidlem, KFC, MediaMarkt, T-Mobile, czy Volkswagenem, dzięki finansowaniu inwestora zamierza zrealizować ambitne plany ekspansji międzynarodowej. Zamierza również zainwestować w polski oddział, którym pokieruje Krzysztof Silarow, pełniący dotychczas funkcję dyrektora sprzedaży i rozwoju. Nowy szef od lat związany jest z branżą reklamy internetowej, był m.in. dyrektorem wsparcia sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w Zanox. – Należymy do grona wiodących europejskich dostawców usług targetowania opartego na intencjach zakupowych w czasie rzeczywistym oraz wyszukiwaniu w zakresie search targetingu. Łączna wartość tych rynków szacowana jest aktualnie na ponad pół miliarda dolarów i należą one do najszybciej rosnących segmentów rynku reklamy internetowej – mówi Silarow.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Sankcje na Rosję, cyberatak na lotniska i obniżka perspektywy dla Polski
Biznes
Kina walczą o widzów. W ten weekend mocno tną ceny
Biznes
Indie oczyszczają Adaniego z zarzutów Hindenburga: nie było manipulacji
Biznes
Polski rynek start-upów ożyje? Potężny zastrzyk pieniędzy od PFR
Biznes
Ministerstwo Cyfryzacji o UKE: prezesa nie ma, upoważnienia zostały
Reklama
Reklama