Reklama
Rozwiń

Biznes w Azji to także spore różnice kulturowe

Planując eksport do Państwa Środka, na subkontynent indyjski czy do krajów ASEAN, trzeba zwracać uwagę na odmienność obyczajów, nie tylko biznesowych.

Publikacja: 23.05.2018 21:08

Biznes w Azji to także spore różnice kulturowe

Foto: Fotorzepa, Michał Cessanis ces Michał Cessanis

Podczas spotkania w Gdańsku, szóstego już w ramach Programu Handlu Zagranicznego (PHZ to wspólne przedsięwzięcie Banku BGŻ BNP Paribas, Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych i Bisnode mające na celu rozwój polskiego eksportu) wiele mówiono o znaczeniu różnic kulturowych w handlu z kontrahentami z Azji. Mogą się one okazać przyczynkiem do sukcesu, ale też ich nieprzestrzeganie może przynieść straty lub całkowite niepowodzenie realizowanego przedsięwzięcia.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
AI na Kongresie Statystyki Polskiej
Biznes
Nowy budżet UE, Niemcy naciskają na KE, Kanada stawia się Trumpowi
Biznes
Jaka przyszłość regionalnych sieci szerokopasmowych
Biznes
Zażarta walka o sprzedaż okrętów podwodnych Polsce. Rząd się nie spieszy
Biznes
Warren Buffett przekazał kolejne miliardy organizacjom charytatywnym
Biznes
Elity Gazpromu prały pieniądze w Portugalii. Lizbona zaostrzy kary