Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.07.2018 14:07 Publikacja: 13.07.2018 14:07
Foto: Adobe Stock
Włoski producent Nice przejął rodzime Fibaro. Za tę rozpoznawalną już na świecie markę Nice zapłacił ćwierć miliona złotych. Włosi kupili 100 proc. udziałów. Group Maciej Fiedler, twórca Fibar Group i marki Fibaro, przekonuje, że olbrzymia szansa na dalszy rozwój polskiego systemu smart home oraz pozostałych rozwiązań Internetu rzeczy, nad którymi pracują działy badawcze w Poznaniu i Zielonej Górze. - Zdecydowaliśmy się na ofertę Nice, ponieważ poszukiwaliśmy inwestora, który nie tylko pozwoli marce Fibaro dalej rozwijać się w zaplanowanym przez nas kierunku, ale również zapewni nam środki na dalsze badania i sam skorzysta z naszego zaawansowanego technologicznie know-how. Wzbogaci to również portfolio produktów obu firm – mówi prezes Fiedler.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Frekwencja w kinach w Polsce po słabszym półroczu znowu rośnie - wynika z danych zebranych przez "Rzeczpospolitą...
Indyjski regulator rynku giełdowego oddalił zarzuty manipulacji akcjami i oszustw finansowych wobec miliardera G...
PFR Ventures przeznacza aż 240 mln zł na innowacje – pieniądze trafią do trzech nowych funduszy VC. Na rynek tra...
Urząd zawiadujący telekomunikacją, pocztą, a za chwilę również internetem, nie ma od dziś prezesa. Ministerstwo...
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas