Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.07.2018 14:07 Publikacja: 13.07.2018 14:07
Foto: Adobe Stock
Włoski producent Nice przejął rodzime Fibaro. Za tę rozpoznawalną już na świecie markę Nice zapłacił ćwierć miliona złotych. Włosi kupili 100 proc. udziałów. Group Maciej Fiedler, twórca Fibar Group i marki Fibaro, przekonuje, że olbrzymia szansa na dalszy rozwój polskiego systemu smart home oraz pozostałych rozwiązań Internetu rzeczy, nad którymi pracują działy badawcze w Poznaniu i Zielonej Górze. - Zdecydowaliśmy się na ofertę Nice, ponieważ poszukiwaliśmy inwestora, który nie tylko pozwoli marce Fibaro dalej rozwijać się w zaplanowanym przez nas kierunku, ale również zapewni nam środki na dalsze badania i sam skorzysta z naszego zaawansowanego technologicznie know-how. Wzbogaci to również portfolio produktów obu firm – mówi prezes Fiedler.
Izraelski atak na irańskie cele nuklearne pogłębia konflikt na Bliskim Wschodzie. TikTok rewolucjonizuje e-comme...
Gaz ziemny nadal pozostanie podstawowym paliwem uzupełniającym europejski, coraz bardziej zielony miks energetyc...
Wkrótce będziemy omawiać 13. pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skiero...
Ta pływająca rezydencja, o długości boiska piłkarskiego, gdzie nawet fortepian jest złoty, zostanie wystawiona n...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Chodzi o amunicję małokalibrową do pistoletów i karabinków. Skarżyska spółka właśnie zakończyła część inwestycji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas