Aktualizacja: 12.11.2018 12:05 Publikacja: 12.11.2018 10:50
Foto: AFP
Szaleństwo zakupowe na platformach e-commerce grupy Alibaba z okazji Dnia Singla powoli dobiega końca, ale już teraz wiadomo, że tegoroczne święto będzie rekordowe. Internauci wydali już z tej okazji ponad 30,8 mld dol., a do końca zabawy wciąż pozostały 2 godziny (Dzień Singla trwa do poniedziałku 12 listopada do godziny 13.59 czasu polskiego). Dla porównania, ubiegłoroczny rekord wyniósł 25,3 mld dol.
Podczas Dnia Singla klienci z całego świata mogą skorzystać ze zniżek, jakie oferują tysiące sprzedawców wystawiających swoje produkty w sklepach internetowych Alibaby, w tym na popularnym AliExpress. Idea jest taka, by każdy mógł tego dnia sam sprawić sobie prezent - w odróżnieniu od walentynek, które zwykle są utrapieniem dla osób samotnych.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas