Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.03.2019 21:49 Publikacja: 12.03.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Polska branża meblowa w ciągu dekady podwoiła swój potencjał i wspięła się na szczyt. Jesteśmy szóstym największym producentem i trzecim–czwartym eksporterem mebli w skali globalnej. Teraz nowa strategia opracowana na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ma jeszcze skuteczniej budować pozycję polskich mebli na rynkach międzynarodowych, wzmacniać ich rozpoznawalność i konkurencyjność.
– Nie mamy złudzeń, narodową markę buduje się skoordynowanymi działaniami przez lata, nawet pokolenia. Dobrze, jeśli efekty naszych wysiłków będą zauważalne w ciągu najbliższej dekady – mówi Paulina Zadura, dyrektor Departamentu Analiz i Strategii PARP. – Od maja zeszłego roku, gdy rozpoczynaliśmy prace nad strategią, każdy pomysł dyskutowaliśmy z przedsiębiorcami.
Amerykańska firma zajmująca się testami DNA, 23andMe, została ukarana grzywną w wysokości 2,31 mln funtów (około...
Już wkrótce liczba samochodów elektrycznych na polskich drogach sięgnie 100 tys. Choć to zaledwie jedna dziesiąt...
Do Inowrocławia dotarły trzy z ośmiu leasingowanych od USA śmigłowców szturmowych. To przygotowanie na dostawy a...
W Unii Europejskiej nie uda się zrealizować celów zakładających, że w 2030 r. każdy jest w zasięgu światłowodowe...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Teheran deklaruje gotowość do zakończenia wojny z Izraelem, polskie firmy osiągają rekord w terminowym regulowan...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas