Reklama
Rozwiń
Reklama

Czy tradycyjne papierosy ulecą z dymem

Nowe technologie wkraczają już nawet do tak zdawałoby się osadzonych w tradycji sektorów jak branża tytoniowa.

Publikacja: 25.03.2019 20:00

Czy tradycyjne papierosy ulecą z dymem

Foto: Bloomberg

Rewolucja technologiczna, szczególnie cyfrowa, spowodowała już wiele zmian w tradycyjnym pojmowaniu produktów czy usług. Pojawienie się nowych rozwiązań w skali globalnej wywróciło już do góry nogami branże: telekomunikacyjną (telefony stacjonarne zostały wyparte najpierw przez zwykłe komórki, a te z kolei przez smartfony), transportową (Uber, BlaBlaCar), hotelarską i turystyczną (Airbnb, Booking), handlową (Amazon).

Podobny przewrót w filozofii i technologii ma miejsce w przemyśle tytoniowym. Najwięksi gracze intensywnie rozwijają ofertę produktów, w których tytoń jest podgrzewany, a nie spalany. Według koncernów sprawia to, że osoby korzystające z nowych urządzeń wdychają nawet o 95 proc. mniej substancji trujących. Zdaniem naukowców najbardziej szkodliwe w dymie tytoniowym są substancje smoliste, których urządzenia podgrzewające tytoń nie wytwarzają.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią. Najnowsze dane
Biznes
Wojna na torach i w sieci, spór o Mercosur i presja klimatyczna Indii
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama