Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 29.06.2019 10:20 Publikacja: 29.06.2019 10:20
Foto: Bloomberg
Grupa należąca do magnata Li Shufu została w czerwcu 2018 drugim co do wielkości właścicielem Volvo po dojściu do udziału 8,2 proc., który dał jej14,9 proc. praw głosu. Wcześniej Geely kupiła 10 proc. w Daimlerze wywołując zaniepokojenie co do zamiarów wobec jednego z największych pracodawców w Szwecji.
Geely Sweden Financial Holding AB pożyczyła w czerwcu 400 mln euro emitując obligacje z zerowym kuponem do wykupu w 2024 r. Obligacje są gwarantowane i wymienialne na akcje serii 8 szwedzkiej firmy. Szwedzki dziennik „SvD" odnotował w związku z tym, że posiadacz tych obligacji może zamienić je po 3 latach na udziały w Volvo i przytoczył opinię ekspertów, że jest to zwiastun, iż Geely może pozbyć się swego udziału w firmie ciężarówek.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o systemie kaucyjnym, ale nie wiecie, kogo spytać. Gdzie zwrócić butelkę, ja...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Założyciel Polsatu stracił kolejne stanowisko. W roli przewodniczącego rady nadzorczej zastąpi go tym razem wiel...
Polska transformacja energetyczna rozstrzyga się w ciepłownictwie - w blisko 400 lokalnych systemach, które dost...
Polska kolej z rekordową ilością pasażerów, francuski rząd przetrwał wotum nieufności – ceną wstrzymanie reformy...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Jak zapowiedzieli, tak zrobili. Skonfiskowany superjacht Amadea, który według władz USA należy do objętego sankc...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas