Aktualizacja: 02.01.2020 14:35 Publikacja: 02.01.2020 14:35
Foto: Bloomberg
- Volkswagen i niemiecka federacja VZBV postanowiły podjąć rozmowy dotyczące możliwego uregulowania" sporu. „Rozmowy dopiero zaczęły się i nie ma gwarancji, że doprowadzą do uregulowania. Obie strony ustaliły, że te dyskusje pozostaną poufne" — stwierdza komunikat.
Niemieccy konsumenci mieli mniejszy sukces od właścicieli pojazdów w Stanach w zapewnieniu sobie odszkodowań od Volkswagena, bo ich samochody nie straciły homologacji po ujawnieniu skandalu, jeśli zgodzili się na wymianę na nowsze oprogramowania zarządzającego pracą silnika. To pozwoliło producentowi potraktować inaczej kwestię odszkodowań — wyjaśnił Reuter.
Zamrożone na terenie Wspólnoty gotówka i papiery wartościowe oligarchów objętych sankcjami oraz rosyjskich państ...
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas