Domena internetowa [link=http://Kryzys.net.pl]Kryzys.net.pl[/link], reklamowana na serwisie aukcyjnym Allegro jako okazja do zarabiania w trudnych czasach, została niedawno wylicytowana za ponad 152 zł. Jej właściciel i pomysłodawca to jedna z osób i firm, dla których kryzys nie oznacza pogorszenia biznesu, wręcz przeciwnie – jest szansą na jego rozwój.
– Przewidujemy w tym roku zarówno wzrost przychodów, jak i zatrudnienia – twierdzi Piotr Matysik, prezes spółki doradczej Marketplanet, która specjalizuje się w usługach reorganizacji procesów zakupowych w dużych firmach, pomagając im zmniejszyć koszty zakupów nawet o kilkanaście procent.
W tym roku liczba zapytań od biznesowych klientów wzrosła w Marketplanet o jedną piątą, a wśród tych z branży finansowej aż dwukrotnie. – Sygnały o wzmożonym zainteresowaniu rynku usługami, które pomagają zaoszczędzić pieniądze, odbieraliśmy już pod koniec ubiegłego roku. Powszechnie wiadomo, że możliwości uzyskania lepszych warunków od dostawców w czasie kryzysu są dużo większe – dodaje prezes Matysik.
Pomogła też kampania reklamowa, w której pod hasłem „Kryzys nie zwalnia cię od zysku” spółka promowała swe usługi w gazetach, na wielkim billboardzie na warszawskim Dworcu Centralnym i na specjalnie utworzonej z tej okazji stronie [link=http://www.zarabiajwkryzysie.pl]www.zarabiajwkryzysie.pl[/link].
[srodtytul]Zarobić na zwolnieniach[/srodtytul]