W 2009 r. operatorzy zapewnili krakowskiej spółce 150 mln zł przychodów. Rok wcześniej było to 115 mln zł.

– Chcielibyśmy, żeby w bieżącym roku sprzedaż pionu wyniosła 180 mln zł – zapowiada Piotr Piątosa, wiceprezes Com-archu odpowiedzialny za pion telekomunikacyjny.

– Spodziewamy się, że 80 proc. projektów będziemy realizować dla klientów zagranicznych – mówi Piątosa.

Z usług Comarchu korzystają m.in. T-Mobile, Vodafone czy o2. Wkrótce do listy powinien dołączyć E-plus. – Pracujemy nad kolejnymi kontraktami i mam nadzieję, że w tym roku pochwalimy się „złowieniem” nowych klientów z najwyższej półki – twierdzi wiceprezes. Comarch sprzedaje operatorom systemy billingowe, systemy do zarządzania relacjami z klientami (CRM) czy do zarządzania siecią.