[srodtytul]I liga – megasklepy[/srodtytul]
Do kategorii megasklepów zaliczono sklepy o silnej pozycji rynkowej, rozpoznawalnej marce i te, które zebrały minimum dwa tysiące opinii. To także sklepy o dużym zasięgu działania, olbrzymiej liczbie klientów, często dysponujące własnymi magazynami, a także siecią punktów odbioru osobistego.
[srodtytul]II liga – sklepy średniej wielkości[/srodtytul]
Do grona sklepów z II ligi zaliczono sklepy z minimum 800 opiniami, charakteryzujące się średnim/dużym zasięgiem działania, sporą ilością obsługiwanych klientów. Na kwalifikację sklepu wpływa jego poziom świadomości zbierania od swoich klientów opinii po dokonanej transakcji. Często sklepy o pozornie niższej ilości obsługiwanych klientów, ale aktywnie wykorzystujących posprzedażowe ankiety, lepiej i szybciej budują wizerunek bezpiecznego i rzetelnego sprzedawcy niż większe sklepy o skostniałej polityce sprzedażowej.
[srodtytul]III Liga – młode wilki[/srodtytul]