Reklama

Rzetelne i autentyczne

Raport Opineo.pl 2009/2010 jest odzwierciedleniem jakości usług polskiego handlu internetowego

Publikacja: 28.04.2010 22:25

Rzetelne i autentyczne

Foto: Corbis

W raporcie uwzględniono ponad 9 tysięcy sklepów internetowych, które funkcjonują na rynku, oferując niespotykanie szeroki wachlarz produktów i usług.

Opracowanie Opineo.pl jest pierwszym z całego cyklu, w którym autorzy będą obserwować trendy rozwoju zakupów przez Internet, pracę sklepów nad podnoszeniem jakości usług, preferencjami zakupowymi klientów, a także oceny produktów, które kupowane są w sieci.

Rynek zakupów w internecie rośnie równie szybko, jak świadomość polskich klientów, którzy dostrzegają coraz więcej zalet zakupów przez internet. Coraz częściej do polskich domów trafiają produkty kupione w sklepach internetowych. Zakup internetowy sprzętu do nowej kuchni albo wyposażenia salonu pozwala zaoszczędzić do 30 procent w porównaniu z zakupami w stacjonarnych marketach lub centrach handlowych.

Z Opineo.pl korzysta już kilkaset tysięcy polskich klientów. To elektorat, o który zabiegają wszystkie sklepy internetowe.

Raport Opineo skierowany jest do klientów, którzy regularnie dokonują zakupów przez Internet, klientów, którzy zastanawiają się nad swoim pierwszym e -zakupem, właścicieli sklepów internetowych oraz porównywarek cenowych i pasaży handlowych.

Reklama
Reklama

Niezależny serwis Opineo.pl jako jedyny w Polsce wprowadził na tak dużą skalę system centralnego zbierania opinii od osób realnie kupujących w sklepach internetowych. Sklepy internetowe wykorzystują narzędzia Opineo.pl, które w ciągu 20 dni od daty zamówienia w sklepie wysyłają do klienta ankietę z prośbą o jego opinię w niezależnym serwisie.

Opineo.pl nie płaci za dodawanie opinii, co w znaczny sposób wpływa na rzetelność i autentyczność opinii. Każda opinia jest weryfikowana przez zespół doświadczonych moderatorów, a wiele dodatkowych i unikatowych funkcji dla klientów oraz sklepów pozwala w dużym stopniu wyeliminować nieprawdziwe opinie.

W raporcie uwzględniono ponad 9 tysięcy sklepów internetowych, które funkcjonują na rynku, oferując niespotykanie szeroki wachlarz produktów i usług.

Opracowanie Opineo.pl jest pierwszym z całego cyklu, w którym autorzy będą obserwować trendy rozwoju zakupów przez Internet, pracę sklepów nad podnoszeniem jakości usług, preferencjami zakupowymi klientów, a także oceny produktów, które kupowane są w sieci.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama