W raporcie uwzględniono ponad 9 tysięcy sklepów internetowych, które funkcjonują na rynku, oferując niespotykanie szeroki wachlarz produktów i usług.
Opracowanie Opineo.pl jest pierwszym z całego cyklu, w którym autorzy będą obserwować trendy rozwoju zakupów przez Internet, pracę sklepów nad podnoszeniem jakości usług, preferencjami zakupowymi klientów, a także oceny produktów, które kupowane są w sieci.
Rynek zakupów w internecie rośnie równie szybko, jak świadomość polskich klientów, którzy dostrzegają coraz więcej zalet zakupów przez internet. Coraz częściej do polskich domów trafiają produkty kupione w sklepach internetowych. Zakup internetowy sprzętu do nowej kuchni albo wyposażenia salonu pozwala zaoszczędzić do 30 procent w porównaniu z zakupami w stacjonarnych marketach lub centrach handlowych.
Z Opineo.pl korzysta już kilkaset tysięcy polskich klientów. To elektorat, o który zabiegają wszystkie sklepy internetowe.
Raport Opineo skierowany jest do klientów, którzy regularnie dokonują zakupów przez Internet, klientów, którzy zastanawiają się nad swoim pierwszym e -zakupem, właścicieli sklepów internetowych oraz porównywarek cenowych i pasaży handlowych.