Konkurs ma promować strony internetowe jako przyjazną i efektywną formę komunikowania się emitentów spółek giełdowych z inwestorami, akcjonariuszami i środowiskiem biznesowym.
W tym roku organizatorzy dodali do konkursu nową kategorię adresowaną do spółek zagranicznych notowanych na GPW. Poza tym o tytuł Złota Strona Emitenta będą walczyć witryny polskich spółek giełdowych należących do WIG20 i mWIG40, spółek należących do sWIG80, emitentów nienależących do tych indeksów giełdowych oraz spółek notowanych na rynku alternatywnym NewConnect.
W pierwszym etapie konkursu zostanie wyłonionych dziesięć najlepszych witryn w każdej kategorii. – Kryteria oceny w tym roku zostały wzbogacone o wykorzystanie nowoczesnych sposobów komunikacji z inwestorami typu: czat, blog korporacyjny, uczestnictwo w portalach społecznościowych czy umieszczanie transmisji wideo na stronach WWW lub odnośników do materiałów wideo – wyjaśnia Beata Stelmach, prezes Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.
Ogłoszenie wyników odbędzie się 1 października 2010 r.