Tiffany podał, że jego sprzedaż w pierwszym kwartale (kończącym się 30 kwietnia) wzrosła aż 22 proc. do 633,6 mln dol. w porównaniu do tego okresu ub.r. W rejonie Azja-Pacyfik przychody skoczyły aż 50 proc., w Europie o 25 proc. Spośród głównych rynków spadek sprzedaży o 2 proc. odnotowano tylko w Japonii.
Tiffany podał też, że jego zysk netto z działalności kontynuowanej wzrósł w ujęciu rocznym aż 135 proc. 64,4 mln dol. - Wzrosty się utrzymują, co pozwala być optymistą także odnośnie wyników za drugi kwartał - stwierdził Michael J. Kowalski, prezes Tiffany&Co.
Jak już pisaliśmy w Rz grupa Vistula planuje wprowadzenia marki Tiffany na polski rynek. Rozmowy rozpoczęły się jeszcze w ub.r. - produkty jednej z najbardziej znanych marek biżuterii mogą pojawić się w salonach W.Kruk.