PWPW S.A. wygrała m.in. przetarg na druk i dostawę 400 tys. szt. znaczka pt. "600 lecie bitwy pod Grunwaldem" z reprodukcją obrazu Jana Matejki. Zaprojektowany został on przez Marzannę Dąbrowską i został wydrukowany w technice rotograwiurowej. - To nie pierwszy znaczek wyprodukowany w PWPW S.A. dla uczczenia zwycięstwa pod Grunwaldem - zauważa Aldona Chojnowska, Kierownik Produktu Akcyza i Znaczki w PWPW S.A. - Taki znaczek powstał także 50 lat temu, na 550. rocznicę tego wydarzenia.
W kolejnym przetargu PWPW S.A. zdobyła zamówienie na znaczki okolicznościowe pięciu emisji o nakładzie ponad 2,1 mln szt. (technika druku: rotograwiura) oraz na znaczki z przywieszką, przeznaczone do personalizacji o nakładzie 300 tys. szt.(technika druku: offset).
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. od wielu lat jest producentem znaczków pocztowych. W swoim znaczkowym portfolio firma ma m.in. znaczki zapachowe, znaczki w kształcie trójkąta, znaczki z suchym tłoczeniem, znaczki z nadrukiem naniesionym za pomocą niekonwencjonalnych farb oraz poddruki, służące do wykonania znaczków personalizowanych. Łączna liczba znaczków wydrukowanych dla Poczty Polskiej w 2010 r. wyniesie około 600 mln sztuk.