Najlepszy od sześciu lat wynik sprzedażowy odnotował na polskim rynku Chevrolet. Importer tej amerykańskiej marki - spółka Chevrolet Poland - sprzedała w 2010 roku 6170 aut. To przeszło 8 proc. (ponad 470 sztuk) więcej niż w roku 2009. Firma zapowiada kontynuację tego wzrostu. - Pomimo wciąż niepewnej sytuacji na polskim rynku motoryzacyjnym, w 2011 roku liczymy na jeszcze większą sprzedaż, przede wszystkim dzięki planowanej ofensywie modelowej - zapowiada dyrektor generalny Chevrolet Poland Andrzej Żelazny.

W tym roku na polskim rynku ma się pojawić rodzinny van Orlando - przedstawiciel segmentu aut rodzinnych, zupełnie nowych w gamie Chevroleta. W salonach znajdzie się w marcu. Ponadto do sprzedaży trafi miejskie Aveo w dwóch wersjach: hatchback i sedan, ponadto wersja hatchback kompaktowego Cruze oraz nowa Captiva. Ta ostatnia ma być jedną z lokomotyw sprzedaży marki w Polsce. W roku 2010 miała rekordowe powodzenie - od momentu wprowadzenia tego modelu na rynek sprzedaż sięgnęła 727 sztuk, co oznacza wzrost o blisko trzy czwarte w porównaniu z rokiem 2009. Nowy model dostępny będzie od kwietnia.

Chevrolet Poland zapowiada także wprowadzenie na polski rynek dwóch legendarnych modeli: camaro oraz corvette. Camaro trafi do salonów pod koniec tego roku. W przypadku corvette decyzje o terminie wprowadzenia auta na rynek polski mają zapaść dopiero w styczniu, najdalej w lutym. Chevrolet liczy, że obydwa auta będą skutecznie konkurować ze sportowymi markami europejskimi.

Należąca do General Motors marka Chevrolet jesienią 2009 roku uzyskała wskutek restrukturyzacji koncernu większą autonomię. W 2009 r. udział Chevroleta w rynku w Europie wyniósł 2,3 proc. przy sprzedaży 426 tys. samochodów.