Reklama

Stock rozszerza ofertę

Lider polskiego rynku wódki Stock Polska rozszerza ofertę pod importową marką Stock Prestige. Po sukcesie "czystej" stawia teraz na odmiany smakowe

Publikacja: 01.03.2011 10:20

Stock rozszerza ofertę

Foto: Fotorzepa, MW Michał Walczak

- Sprzedaż Stock Prestige Vodki rośnie najszybciej  sektorze wódek premium. W ostatnim czasie jesteśmy zawsze na pierwszej lub drugiej pozycji jeśli chodzi o handel tradycyjny — mówi "Rz" Marek Malinowski, prezes Stock Polska. Ta należąca do grupy Stock Spirits firma jest liderem polskiego rynku wódki. Swoją pozycję zawdzięcza głównie marce Czysta de Luxe.

Stock Prestige Vodka w wersji czystej trafiła na polski rynek na przełomie  listopada i grudnia 2009 r. Z naszych szacunków wynika, że na koniec 2010 r. mogło należeć do niej ok. 2 proc. polskiego rynku wódki.

Marka Stocka radzi sobie w naszym kraju, mimo że ostatnie miesiące nie były udane dla drogich wódek. Z danych firmy Nielsen wynika, że popyt na marki premium skurczył się w 2010 r. o ok. 12 proc. Natomiast sprzedaż wódek z importu zmalała o ok. 9 proc.

Sposobem na dalsze powiększanie udziałów przez Stock Prestige mają być odmiany smakowe: cytrynowa i żurawinowa.

- Wódki importowane odegrają w przyszłości ważną rolę. Klienci będą coraz bardziej wymagający i gotowi zapłacić więcej, co jest ważne dla całego segmentu premium – uważa Marek Malinowski.  — b.d.

Reklama
Reklama
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Biznes
Chiński „szpieg” na kółkach. Czy chińskie samochody są bezpieczne?
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama