Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowy dyrektor ds. rozwoju Fortuny

Radim Haluza, były dyrektor generalny sieci handlowej Żabka, został dyrektorem ds. rozwoju biznesu Grupy Fortuna, zajmującej się przyjmowaniem zakładów wzajemnych

Publikacja: 19.05.2011 14:47

Radim Haluza jest związany z grupą Penta – większościowym akcjonariuszem Fortuny – od 2003 r. W 2004 r. uczestniczył w akwizycji spółki Fortuna przez Pentę. Odpowiadał za planowanie finansowe i podatkowe całej transakcji, a następnie – w pierwszych miesiącach po transakcji – wspierał dział finansowy spółki w realizacji procesu audytu.

W 2009 r. Radim Haluza objął stanowisko dyrektora generalnego spółki Żabka w Czechach, sieci dysponującej ponad 120 sklepami i zatrudniającej 700 pracowników. Zwiększył roczne obroty spółki z 500 mln koron do 2,1 mld koron. Czeską Żabką kierował aż do momentu sprzedaży sieci przez grupę Penta spółce Tesco w marcu br. za cenę przekraczającą 1 mld koron.

Fortuna Entertainment Group jest operatorem zakładów bukmacherskich w Europie Środkowej i Wschodniej. Firma założycielska powstała w Pradze w 1990 r. Rok później na Słowacji założona została spółka Terno, a.s.

W 2005 r. grupa inwestycyjna Penta stała się właścicielem obu firm, i w tym samym roku pozyskała polskiego operatora zakładów bukmacherskich Profesjonał. Obecnie grupa posiada ponad 1,4 tys. kolektur na trzech rynkach.

Wprowadziła platformę FortunaWin, która dostarcza gry i zakłady poprzez sieć Internet klientom na Węgrzech.

Reklama
Reklama

W Fortuna Entertainment Group Haluza odpowiada za zarządzanie kluczowymi projektami i rozwój grupy.

36-letni Haluza jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Pradze, na Wydziale Finansów i Księgowości, część studiów odbył na King's College w Londynie.

Biznes
90 mld euro dla Ukrainy, droższy prąd i miliardowy kontrakt ICEYE
Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama