Współpraca z gwiazdorem piłki nożnej zacznie się 2 lutego 2012 przed sezonem Walentynek i potrwa początkowo dwa lata — ogłosiła rzeczniczka drugiej na świecie sieci z odzieżą.
- Mamy nadzieję, że będzie to początek długiej i owocnej współpracy pomiędzy naszą spółką a Davidem Beckhamem - podała sama sieć.
W przesłanym komunikacie piłkarz oświadczył, że wybór H&M do reklamowania nowej bielizny jest końcowym elementem układanki polegającej na tworzeniu nowej kolekcji. - W H&M znaleźliśmy doskonałego partnera do współpracy mającej przyszłość — dodał.
Beckham przygotowuje własną kolekcję z Simonem Fullerem, twórcą popularnego teleturnieju „Amerykański Idol".
Szwedzka sieć często korzystała z usług słynnych nazwisk, m.in. Madonny czy Stelli McCartney, do przyciągnięcia klientów.