Chevrolet ma po ośmiu miesiącach największy wzrost sprzedaży w pierwszej piętnastce najlepiej sprzedających się marek na polskim rynku. Importer - spółka Chevrolet Poland - sprzedała w sierpniu 617 samochodów, o przeszło połowę więcej niż w tym samym miesiącu 2010 roku. Od stycznia marka znalazła 4,8 tys. nabywców, co daje 22-procentowy wzrost do ubiegłego roku, a sprzedaż w tradycyjnie słabym dla rynku okresie wakacyjnym (lipiec i sierpień) wyniosła prawie 1,1 tys. sztuk i okazała się wyższa niż rok wcześniej o 30 proc. - Dobrym prognostykiem jest dla nas fakt, że tak wysoka sprzedaż napędzana jest dobrym przyjęciem debiutujących w tym roku modeli - mówi dyrektor generalny Chevrolet Poland Andrzej Żelazny. W czerwcu jedną czwartą sprzedaży stanowiły nowy van Orlando, odnowiona Captiva czy nowej generacji Aveo.

Udział Chevroleta w polskim rynku aut osobowych zwiększył się z 1,9 proc. w pierwszych ośmiu miesiącach ubiegłego roku do 2,5 proc. obecnie.