Starbucks wprowadza nakaz noszenia osłon twarzy i nosa lub maseczek ochronnych we wszystkich 9 tys. amerykańskich lokalach od 15 lipca.
Decyzja o nakazie noszenia ochrony twarzy, to efekt „ciągłych starań Starbucksa o priorytetowe traktowanie zdrowia i dobrego samopoczucia swoich pracowników i klientów podczas pandemii" - wynika z oświadczenia sieci.
Pracownicy sieci Starbucks zarządził noszą maseczki lub okrycia twarzy od kwietnia tego roku. wszystko po to by chronić ich przed COVID-19 i nie narażać zdrowia i życia klientów.
Klienci, którzy nie chcą nosić maseczek w środku lokali, mogą składać zamówienia drive-thru, do odbioru własnego lub z dostawą we wskazane miejsce - informuje CNN.
Część stanów i hrabstw wprowadziła obowiązek noszenia ochrony ust i nosa w związku ze wzrostem liczby infekcji w niektórych regionach Stanów Zjednoczonych. Agencja Centers for Disease Control and Prevention także zaleca ich noszenie w przestrzeni publicznej. Agencja zaleca noszenie materiałowych maseczek, ponieważ „okrycia twarzy mają na celu ochronę innych osób na wypadek człowieka z koronawirusem bez objawów".