Famur elektroniczną platformę skierował do obecnych i potencjalnych dostawców podzespołów i usług wykorzystywanych przez grupę. Jest to nowe narzędzie do realizacji zakupów, które pozwoli na szybkie odczytywanie zapytań ofertowych i składanie ofert handlowych oraz udział w aukcjach elektronicznych. Dostawcą i operatorem systemu jest firma Logintrade.
Przedsiębiorstwa zainteresowane współpracą z Famurem w zakresie dostarczania wyrobów, surowców i usług wykorzystywanych przez spółkę już mogą rejestrować się na stronie internetowej www.famur.com - w zakładce „dla dostawców". Korzystanie z platformy wymaga rejestracji w bazie dostawców. W tym celu należy wybrać odpowiednie kategorie produktowe oraz przekazać dane dotyczące firmy między innymi takie jak: NIP, REGON, EDG.
- Famur stara się wprowadzać innowacyjne rozwiązania na wszystkich polach swojej działalności, począwszy od produkcji ciężkiego sprzętu, po rozwiązania informatyczne. Elektroniczna platforma zakupowa jest kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem, które zdecydowaliśmy się wprowadzić. Dzięki niemu dostawcy mogą w łatwy i szybki sposób otrzymywać oraz przeglądać nasze zapytania ofertowe. Z kolei pracownicy dysponują przejrzystym zestawieniem ofert i dokonują wyboru z pośród najatrakcyjniejszych z nich, co bezpośrednio przekłada się na korzyści ekonomiczne oraz najwyższą jakość asortymentu Famuru – mówi Adam Wojciechowski, wiceprezes Famuru.