Za­kup opro­gra­mo­wa­nia, któ­re po­ma­ga w za­rzą­dza­niu fir­mą, a pra­cu­je­my na sys­te­mie Co­march OPT! MA, na pew­no był dobrym wy­dat­kiem, uwa­ża Ar­tur Erd, wła­ści­ciel fir­my Bin­go z Wro­cła­wia, pro­du­ku­ją­cej bra­my ga­ra­żo­we. Twier­dzi, że nie wy­obra­ża so­bie kie­ro­wa­nia fir­mą, któ­ra za­trud­nia kil­ka­na­ście osób, bez wspar­cia spe­cja­li­stycz­nych apli­ka­cji. – Za ich po­mo­cą pro­wa­dzi­my księ­go­wość, spra­wy ka­dro­we, wy­sta­wia­my fak­tu­ry i nad­zo­ru­je­my pra­cę ma­ga­zy­nu. Bar­dzo przy­dat­ny jest też mo­duł ser­wi­so­wy. Świad­czy­my spo­ro usług. Dzię­ki wspar­ciu sys­te­mu wie­my, kto przyj­mo­wał zle­ce­nie, któ­ry z pra­cow­ni­ków wy­ko­ny­wał da­ne za­da­nie, ja­kich czę­ści uży­wał. Uży­wa­my też mo­du­łu CRM, któ­ry po­ma­ga w bie­żą­cej dzia­łal­no­ści han­dlo­wej i pro­fe­sjo­nal­nej ob­słu­dze klien­ta – wy­li­cza.

Bin­go ku­pi­ło sys­tem pięć lat te­mu od wro­cław­skie­go part­ne­ra Co­march – fir­my CDN Part­ner, któ­ra za­jęła się je­go wdro­że­niem. – Ca­ły czas mo­że­my też li­czyć na je­go wspar­cie w razie po­ja­wie­nia się ja­kich­kol­wiek kło­po­tów – mó­wi pre­zes.