OLT Express startuje z pierwszą kampanią w telewizji

Od 20 kwietnia rusza wizerunkowa kampania telewizyjna Nowych Polskich Linii Lotniczych OLT Express. Spoty mają przekonać polaków do latania

Publikacja: 19.04.2012 19:07

OLT Express startuje z pierwszą kampanią w telewizji

Foto: spółka

Kampania będzie miała kilka odsłon. W jej skład wchodzą dwa spoty 45 sekundowe o charakterze wizerunkowym: spot pierwszy o narodzinach Nowej Polskiej Linii Lotniczej OLT Express, spot drugi poświęcony podróżom biznesowym. Ponadto emitowane będą spoty 15 sekundowe zapraszające do podróży lotniczych w okresie wielkiej majówki oraz informujące o wprowadzanych przez OLT Express nowych połączeniach zagranicznych z czterech portów w Polsce.

Po niezwykle energicznym wkroczeniu na rynek, kampania telewizyjna stanowi kolejny krok w budowaniu marki OLT Express, której głównym przesłaniem jest powszechna dostępność transportu lotniczego OLT Express dla Polaków.

Spoty realizowane były w Gdańsku, Krakowie i Łodzi, z wykorzystaniem samolotu Airbus A320 należącego do OLT Express, pilotowanego przez załogę OLT Express. Specjalnie na potrzeby kampanii OLT Express wykonany został lot równoległy dwóch statków powietrznych, podczas którego z pokładu helikoptera rejestrowany był start Airbusa A320 OLT Express. W ciągu siedmiu dni zdjęciowych na planie obecnych było łącznie około 200 osób. Zdjęcia realizowane były techniką 35mm.

Kampania potrwa do końca maja 2012 roku. Będzie emitowana w większości stacji telewizyjnych.

W skład OLT Express wchodzą trzy spółki operacyjne: OLT Express Regional (wcześniej OLT Jetair), OLT Express Poland (wcześniej Yes Airways) oraz OLT Express Germany (wcześniej OLT). Linie OLT Jetair powstały w zeszłym roku, kiedy zajmująca się głównie inwestycjami w metale szlachetne gdańska spółka Amber Gold przejęła borykającego się z problemami finansowymi polskiego przewoźnika Jet Air. Kilka dni później kupiła, też będącą w tarapatach, niemiecką linię OLT. Z kolei w listopadzie ubiegłego roku Amber Gold przejęła kontrolę nad czarterowym Yes Airways.

W lutym tego roku OLT Express rozpoczął ekspansję na polskim niebie oferując dwadzieścia cztery połączenia między dziewięcioma największymi miastami w kraju.  Loty ruszyły na początku tego miesiąca. W 2 tygodnie linie przewiozły ponad 35 000 pasażerów.

Kampania będzie miała kilka odsłon. W jej skład wchodzą dwa spoty 45 sekundowe o charakterze wizerunkowym: spot pierwszy o narodzinach Nowej Polskiej Linii Lotniczej OLT Express, spot drugi poświęcony podróżom biznesowym. Ponadto emitowane będą spoty 15 sekundowe zapraszające do podróży lotniczych w okresie wielkiej majówki oraz informujące o wprowadzanych przez OLT Express nowych połączeniach zagranicznych z czterech portów w Polsce.

Po niezwykle energicznym wkroczeniu na rynek, kampania telewizyjna stanowi kolejny krok w budowaniu marki OLT Express, której głównym przesłaniem jest powszechna dostępność transportu lotniczego OLT Express dla Polaków.

Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji