Kampania będzie miała kilka odsłon. W jej skład wchodzą dwa spoty 45 sekundowe o charakterze wizerunkowym: spot pierwszy o narodzinach Nowej Polskiej Linii Lotniczej OLT Express, spot drugi poświęcony podróżom biznesowym. Ponadto emitowane będą spoty 15 sekundowe zapraszające do podróży lotniczych w okresie wielkiej majówki oraz informujące o wprowadzanych przez OLT Express nowych połączeniach zagranicznych z czterech portów w Polsce.
Po niezwykle energicznym wkroczeniu na rynek, kampania telewizyjna stanowi kolejny krok w budowaniu marki OLT Express, której głównym przesłaniem jest powszechna dostępność transportu lotniczego OLT Express dla Polaków.
Spoty realizowane były w Gdańsku, Krakowie i Łodzi, z wykorzystaniem samolotu Airbus A320 należącego do OLT Express, pilotowanego przez załogę OLT Express. Specjalnie na potrzeby kampanii OLT Express wykonany został lot równoległy dwóch statków powietrznych, podczas którego z pokładu helikoptera rejestrowany był start Airbusa A320 OLT Express. W ciągu siedmiu dni zdjęciowych na planie obecnych było łącznie około 200 osób. Zdjęcia realizowane były techniką 35mm.
Kampania potrwa do końca maja 2012 roku. Będzie emitowana w większości stacji telewizyjnych.
W skład OLT Express wchodzą trzy spółki operacyjne: OLT Express Regional (wcześniej OLT Jetair), OLT Express Poland (wcześniej Yes Airways) oraz OLT Express Germany (wcześniej OLT). Linie OLT Jetair powstały w zeszłym roku, kiedy zajmująca się głównie inwestycjami w metale szlachetne gdańska spółka Amber Gold przejęła borykającego się z problemami finansowymi polskiego przewoźnika Jet Air. Kilka dni później kupiła, też będącą w tarapatach, niemiecką linię OLT. Z kolei w listopadzie ubiegłego roku Amber Gold przejęła kontrolę nad czarterowym Yes Airways.