Reklama

Chcą zakazać reklam SUV-ów w Wielkiej Brytanii

W Wielkiej Brytanii startuje kampania organizacji społecznych na rzecz zakazu reklamy dużych aut

Aktualizacja: 03.08.2020 16:14 Publikacja: 03.08.2020 16:05

Chcą zakazać reklam SUV-ów w Wielkiej Brytanii

Foto: Adobe Stock

Pod hasłem „Badvertising" (w wolnym tłumaczeniu „szkodliwa reklama") wystartowała kampania organizacji New Weather Institute i Possible finansowana przez KR Foundation na rzecz rezygnacji z reklamowania dużych, energochłonnych przedmiotów codziennego użytku. Na start kampanii organizacje opublikowały raport pod tytułem „Upselling Smoke", w którym przedstawiono argumenty na rzecz zakazu reklamowania SUV-ów i... traktowania ich jak papierosów.

Czytaj także: Sprzedaż na świecie: SUV-y dominują

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Biznes
Prezes Totalizatora Sportowego: Jest silne lobby, które chce znieść monopol państwa
Reklama
Reklama