– Mimo trudnej sytuacji gospodarczej w 2012 roku udało nam się wypracować bardzo dobre wyniki finansowe – komentuje Wiesław Włodarski, prezes i właściciel spółki FoodCare.
Motorem wzrostu jej przychodów były m.in. napoje Frugo. W 2012 roku FoodCare sprzedał zgodnie z zapowiedzią ponad 300 mln butelek napojów z tym logo.
W ubiegłym roku pod marką Frugo, którą FoodCare kupił niemal dwa lata temu, zadebiutowały na rynku także lody i żelki.
Firma podaje również, że w ubiegłym roku liderem rynku napojów energetycznych, pod względem liczby sprzedanych butelek i puszek, został produkowany przez nią napój Black. Marka, której twarzą został były bokser Mike Tyson, zdobyła w nim 19 proc. udziałów.
Rosnąca sprzedaż napojów sprawia, że w tym roku FoodCare zainwestuje w zakładzie w Niepołomicach kolejne 4–5 mln euro, czyli około 20 mln zł. W 2012 roku zakończył jego rozbudowę za 45 mln zł. Dzięki tym wydatkom powierzchnia fabryki zwiększyła się o 70 proc.