- Tymbark Gazzzowany to uzupełnienie naszej oferty i możliwość zwiększenia obrotów. Myślenie o dalszym rozwoju jest równoznaczne z innowacyjnym podejściem do kategorii, szczególnie ze strony lidera – mówi Krzysztof Pawiński, prezes Maspex Wadowice, czołowej firmy spożywczej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. - Uważamy, że jeśli dana marka ma silne kompetencje, to w pewnym obszarze wokół niej można z powodzeniem lokować produkty, które w naturalny sposób będą stanowić jej uzupełnienie, a jednocześnie będą umacniać jej pozycję na rynku i czynić ją atrakcyjną – dodaje.
Tymbark Gazzzowany będzie dostępny w trzech smakach: pomarańczowym, cytrynowym i grejpfrutowym. Nie zawiera konserwantów i sztucznych substancji słodzących. Będzie go
wspierać najdłuższa w historii marki kampania reklamowa.
Według firmy badawczej Nielsen w ubiegłym roku Polacy wydali na napoje gazowane w sumie ponad 3,6 mld zł. Tylko na gazowane napoje owocowe przeznaczyli ok. 1 mld zł.
Marka Tymbark jest liderem rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Zna ją 9 na 10 Polaków – wynika z badania Millword Brown SMG/KRC przeprowadzonego w lutym tego roku.