Firma nie ujawniła, kto kupił od niej budowlaną część biznesu. Jantoń stawia m.in. na rozlewanie i dystrybucję win gronowych. Ich udział w sprzedaży sięga już ok. 40 proc., a w przypadku całej marży generowanej przez spółkę jest jeszcze większy. Coraz lepiej sprzedaje się np. jej marka Celebro.
Natomiast we wrześniu, jak już informowała „Rz" spółka wejdzie na rodzący się w Polsce rynek cydru.
W 2012 roku spółka Jantoń zanotowała 151,5 mln zł przychodów, w 2013r. planuje je zwiększyć do niemal 170 mln zł.
Jacek Jantoń, prezes firmy informuje, że wartość jej sprzedaży za I półrocze 2013 pozostała ta takim samym poziomie jak w analogicznym okresie roku minionego. Zmienił się jednakże koszyk produktów. Najszybciej, na poziomie 23 proc., rosła sprzedaż win stołowych, natomiast cała kategoria win zanotowała wzrost na poziomie 9,2 proc.
Szef Jantonia tłumaczy, że zmiana koszyka asortymentowego jest zgodna ze długofalową strategią firmy, która właśnie kategorią win zamierza zrealizować założoną wartość przychodów, w szczególności poprzez działania w ostatnim kwartale 2013r.