Reklama

Jantoń chce być liderem w cydrze

Producent i dystrybutor alkoholi z Dobronia ma za sobą udaną pierwszą połowę 2015 roku. Swój udział miały w tym m.in. lekkie alkohole z jabłek oraz wina gronowe.

Publikacja: 10.07.2015 12:43

Jantoń chce być liderem w cydrze

Foto: 123rf.com

- Bardzo ważna jest dla nas dodatnia dynamika sprzedaży Cydru Dobrońskiego – mówi Jacek Jantoń, prezes firmy Jantoń. - Jest większa od wzrostu rynku, co pozwala na umocnienie się Cydru Dobrońskiego jako marki numer dwa i przybliża nas znacznie do walki o fotel lidera tej kategorii.

Aktualnie najpopularniejszym lekkim alkoholem z jabłek w Polsce jest Cydr Lubelski. Produkuje go grupa Ambra.

Jacek Jantoń dodaje, że cydr jest szeroko komentowany w mediach i - mimo stosunkowo niedługiej obecności na naszym rynku - już ponad 3 miliony Polaków przynajmniej kilkakrotnie go spróbowało.

- Mijające półrocze to kolejny okres strategicznego rozwoju firmy – zaznacza szef Jantonia. - Znacząco zwiększyliśmy udziały win gronowych w sprzedaży, w przypadku których także rozwijamy się dużo szybciej niż rynek. Potwierdza to atrakcyjność naszych produktów, jak Kadarka Prestige czy Bulgarius.

Jak zaznacza, Polacy dopiero odkrywają wino gronowe. To sprawia, że rynek tych trunków ma przed sobą jeszcze wiele lat wzrostu w naszym kraju.

Reklama
Reklama

W sezonie zimowym dobre wyniki zanotowały wina grzane Jantonia. Jego Wino Zbójeckie Grzane jest liderem kategorii.

W pierwszym półroczu 2015 r. Jantoń uruchomił nowe centrum logistyczne. Zastosował w nim system Automag, który pozwala zaoszczędzić czas jak i przestrzeń magazynową oraz pozwala na optymalizację składowania.

- Dodatkowo w czerwcu skończyliśmy inwestycje w rozbudowę linii rozlewniczych, które pozwolą nam na znaczące zwiększenie potencjału produkcyjnego – dodaje Jacek Jantoń.

Na przełom lipca i sierpnia tego roku Jantoń zapowiada wprowadzenie nowych produktów.

Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama