Redakcja „Rzeczpospolitej" wraz z partnerami: Pracodawcami RP, Krajową Izbą Gospodarczą, Stowarzyszeniem Konsumentów Polskich oraz Getin Bankiem przygotowuje cykl artykułów na temat sposobów i rozwiązań stosowanych w firmach w celu poprawiania relacji konsument - klient.
Cyklowi towarzyszy konkurs. Najlepsze rozwiązania zostaną opisane na łamach dziennika „Rz". Spośród nich Kapituła Konkursu wybierze i nagrodzi najlepsze.
Jeśli więc Państwa firma wprowadziła niestandardowe lub korzystne rozwiązania mające na celu zwiększenie liczy klientów lub zatrzymanie osób będących już klientami Państwa firmy, prosimy o wypełnienie poniższej ankiety i wysłanie jej na adres: a.ogonowska@rp.pl do dnia 16 października 2013 roku.
1. Co Państwa firma zrobiła w celu poprawienia relacji konsument-klient (z naciskiem na korzyści dla konsumenta) ? Proszę o opis (do 4000 znaków ze spacjami). Ważne, innowacja powinna być wprowadzona nie później niż w 2010 roku (w latach 2010-2013).
2. Kiedy innowacja została wprowadzona