Reklama

Konkurs "Rzeczpospolitej"

Jak państwa firma poprawia relacje konsument - klient? Najlepsze rozwiązania zostaną opisane na łamach dziennika „Rz". Spośród nich Kapituła Konkursu wybierze i nagrodzi najlepsze.

Publikacja: 02.09.2013 18:13

Konkurs "Rzeczpospolitej"

Foto: ROL

Redakcja „Rzeczpospolitej" wraz z partnerami: Pracodawcami RP, Krajową Izbą Gospodarczą, Stowarzyszeniem Konsumentów Polskich oraz Getin Bankiem przygotowuje cykl artykułów na temat sposobów i rozwiązań stosowanych w firmach w celu poprawiania relacji konsument - klient.

Cyklowi towarzyszy konkurs. Najlepsze rozwiązania zostaną  opisane na łamach dziennika „Rz". Spośród nich Kapituła Konkursu wybierze i nagrodzi najlepsze.

Jeśli więc Państwa firma wprowadziła niestandardowe lub korzystne rozwiązania mające na celu zwiększenie liczy klientów lub zatrzymanie osób będących już klientami Państwa firmy, prosimy o wypełnienie  poniższej ankiety i wysłanie jej na adres: a.ogonowska@rp.pl do dnia 16 października 2013 roku.

1. Co Państwa firma zrobiła w celu poprawienia relacji konsument-klient (z naciskiem na korzyści dla konsumenta) ? Proszę o opis (do 4000 znaków ze spacjami).  Ważne, innowacja powinna być wprowadzona nie później niż w 2010 roku (w latach 2010-2013).

2. Kiedy innowacja została wprowadzona

Reklama
Reklama

3. Czy spełnia ona swoje założenia ?

4. Ile osób korzysta z rozwiązania ?

5. Szacunkowy koszt wdrożenie programu ?

6. Czy wpłynęło to na zyski firmy ?

Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Biznes
Chiński „szpieg” na kółkach. Czy chińskie samochody są bezpieczne?
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama