Tomasz Dalach i Marcin Mikołajczyk poprzez swój fundusz Online Partners zbudowali i uruchomili Houzee.pl, czyli internetowy klub zakupowy, oferujący artykuły wyposażenia wnętrz z rabatami. Według Dalacha i Mikołajczyka projekt ma potencjał, by przebić sukces polskich zakupów grupowych.
- Wierzymy, że ten projekt będzie prawdziwym przebojem w polskim internecie. Dlatego zdecydowaliśmy się wejść w niego z dużym rozmachem. Uruchomienie Houzee w sumie łączyło się z inwestycją miliona złotych. Włożyliśmy w przedsięwzięcie nie tylko pieniądze, ale także nasz czas i zaangażowanie – mówi Tomasz Dalach, współzałożyciel Online Partners
- Kluby zakupowe odnoszą triumfy na całym świecie. Z jednej strony konsumenci oczekują zniżek i atrakcyjnych propozycji, z drugiej są przeładowani informacją i nie chcą już więcej uczestniczyć w masowej sprzedaży. Dobrze działający klub zapewnia im nie tylko atrakcyjne oferty, ale także pomaga dokonywać wyborów, dostarcza inspiracji i daje poczucie elitarności – dodaje Marcin Mikołajczyk, współzałożyciel Online Partners.
Podają, że w branży wyposażenia wnętrz można spodziewać się w tej chwili ożywienia, co wiąże się z poprawą koniunktury na rynku nieruchomości, zwiększającymi się wymaganiami Polaków wobec komfortu i wystroju mieszkań oraz rosnącą procentową sprzedażą domów wymagających większego nakładu środków na aranżację. Z drugiej strony, jak wynika z badań, okres dekoniunktury zwiększył oczekiwania klientów wobec sprzedawców.
Houzee ruszył o północy z 1 na 2 września, co tydzień w serwisie prezentowanych jest kolejne 250-300 produktów - pogrupowanych w kategorie tematyczne. - W najbliższych miesiącach będziemy w serwisie oferować ponad 500 produktów dziennie. Naszym celem jest