Reklama
Rozwiń

Chivas Regal w opakowaniu od Patricka Granta

Patrick Grant przygotował opakowanie dla marki Chivas Regal. Jej limitowane edycja dostępna jest też w Polsce, gdzie na whisky wydaje się już ponad 1 mld zł rocznie.

Publikacja: 07.10.2013 18:35

12-letnia whisky Chivas Regal w puszce zaprojektowanej przy współpracy z Patrickiem Grantem, światowej sławy krawcem z londyńskiej ulicy Savile Row, jest drugą limitowaną edycją marki w ramach kampanii „Made for Gentlemen" (Stworzone dla dżentelmenów). W zeszłym roku jej właściciel koncern Pernod Ricard współpracował ze znanym szewcem Timem Little.

Nie jest wykluczone, że w przyszłym roku kampania będzie kontynuowana. Oprócz tego Chivas Regal ma na swoim koncie współpracę z tak znanymi projektantami jak  Vivienne Westwood, Christianem Lacroix czy Alexandem McQueen.

Limitowana edycja stworzona we współpracy z projektantem ilustruje cztery współczesne sylwetki mężczyzn z całego świata.  Każda z nich jest wyposażona w inne dodatki: krawat, spinkę, zegarek albo poszetkę, czyli pełne wyrazu szczegóły ubioru, będące kwintesencją współczesnej elegancji – podaje biuro prasowe marki Chivas Regal.

– Dla mnie współpraca z marką Chivas Regal była czymś naturalnym. Podobnie jak w krawiectwie na miarę, Chivas Regal stawia na kunszt, luksus i wyrafinowanie, dzięki czemu nasza wizja była bardzo spójna.  Obsesja krawca w dążeniu do perfekcyjnego balansu pomiędzy formą, a wykończeniem jest równa obsesji master blendera tworzącego najwyższej jakości whisky. Ostatecznie chodzi o to, aby klient otrzymał produkt, który będzie nietuzinkowy i zachwyci najbardziej wymagających – komentuje Patrick Grant.

W tegorocznym rankingu magazynu „Drinks International" Chivas Regal zajęła 15. miejsce wśród najchętniej kupowanych whisky na świecie. Biorąc pod uwagę wyłącznie szkockie, marce przypadło miejsce trzecie za Johnnie Walkerem i Ballantine's Finest.

W ubiegłym  roku globalna sprzedaż Chivas Regal przekroczyła 44 mln litrów i była na poziomie z 2011 r.

Limitowane edycja brandu Pernod Ricard dostępna jest też w Polsce, gdzie na whisky wydaje się już ponad 1 mld zł rocznie. Ta rekordowa wartość padła po raz pierwszy w historii naszego rynku alkoholowego w okresie od września 2012 r. do sierpnia 2013 r., wynika z danych firmy badawczej Nielsen.

Jeszcze cztery lata temu wydatki na ten alkohol nie przekraczały 500 mln zł rocznie. Natomiast dwa lata temu sięgały już 700 mln zł.

Z danych International Wine& Spirit Research wynika, że w Polsce najczęściej whisky kupują 25-30 letni wykształceni mężczyźni. Mieszamy ją chętnie z napojami bezalkoholowymi, głównie colą .

12-letnia whisky Chivas Regal w puszce zaprojektowanej przy współpracy z Patrickiem Grantem, światowej sławy krawcem z londyńskiej ulicy Savile Row, jest drugą limitowaną edycją marki w ramach kampanii „Made for Gentlemen" (Stworzone dla dżentelmenów). W zeszłym roku jej właściciel koncern Pernod Ricard współpracował ze znanym szewcem Timem Little.

Nie jest wykluczone, że w przyszłym roku kampania będzie kontynuowana. Oprócz tego Chivas Regal ma na swoim koncie współpracę z tak znanymi projektantami jak  Vivienne Westwood, Christianem Lacroix czy Alexandem McQueen.

Biznes
Revolut zrobi rewolucję na polskim rynku komórkowym? Sprawdzamy
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina
Biznes
Niemiecki biznes boi się poboru. A co w Polsce?
Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI
Biznes
Fundacja rodzinna, czyli międzypokoleniowy skarbiec