12-letnia whisky Chivas Regal w puszce zaprojektowanej przy współpracy z Patrickiem Grantem, światowej sławy krawcem z londyńskiej ulicy Savile Row, jest drugą limitowaną edycją marki w ramach kampanii „Made for Gentlemen" (Stworzone dla dżentelmenów). W zeszłym roku jej właściciel koncern Pernod Ricard współpracował ze znanym szewcem Timem Little.
Nie jest wykluczone, że w przyszłym roku kampania będzie kontynuowana. Oprócz tego Chivas Regal ma na swoim koncie współpracę z tak znanymi projektantami jak Vivienne Westwood, Christianem Lacroix czy Alexandem McQueen.
Limitowana edycja stworzona we współpracy z projektantem ilustruje cztery współczesne sylwetki mężczyzn z całego świata. Każda z nich jest wyposażona w inne dodatki: krawat, spinkę, zegarek albo poszetkę, czyli pełne wyrazu szczegóły ubioru, będące kwintesencją współczesnej elegancji – podaje biuro prasowe marki Chivas Regal.
– Dla mnie współpraca z marką Chivas Regal była czymś naturalnym. Podobnie jak w krawiectwie na miarę, Chivas Regal stawia na kunszt, luksus i wyrafinowanie, dzięki czemu nasza wizja była bardzo spójna. Obsesja krawca w dążeniu do perfekcyjnego balansu pomiędzy formą, a wykończeniem jest równa obsesji master blendera tworzącego najwyższej jakości whisky. Ostatecznie chodzi o to, aby klient otrzymał produkt, który będzie nietuzinkowy i zachwyci najbardziej wymagających – komentuje Patrick Grant.
W tegorocznym rankingu magazynu „Drinks International" Chivas Regal zajęła 15. miejsce wśród najchętniej kupowanych whisky na świecie. Biorąc pod uwagę wyłącznie szkockie, marce przypadło miejsce trzecie za Johnnie Walkerem i Ballantine's Finest.