Reklama

Comarch zwiększa ofertę oddziału w Dubaju

Nowe technologie.Krakowska spółka zamierza poszerzyć zestaw produktów oferowanych przez jej blisko-?wschodnią filię. Zatrudnia nowych pracowników. Rozwa ża utworzenie data center.

Publikacja: 06.02.2014 08:10

Comarch, którego biuro w Dubaju wkrótce będzie obchodziło 10-lecie istnienia, chce znacząco zwiększyć obecność w krajach arabskich.  Z rozwiązań polskiej firmy od lat korzystają m.in. operatorzy telekomunikacyjni. Teraz, jak deklarują przedstawiciele Comarchu, lista ma się wydłużyć o przedstawicieli innych branż.

Spółka pracuje intensywnie nad tzw. kastomizacją aplikacji, czyli tłumaczeniem i adaptacją ich do lokalnych uwarunkowań prawnych. – Mamy już arabskie wersje kilku rozwiązań dla sektora finansowego, w tym Comarch Smart Finance (bankowość internetowa i mobilna – red.). Gotowe są też produkty do zarządzania relacjami z klientami (CRM), w tym do obsługi programów lojalnościowych – mówi Bartosz Demczuk, kierujący Comarch Middle East.

Comarch już rozbudowuje zasoby kadrowe, żeby sprostać obsłudze większej liczby klientów. – Tylko zespół zapewniający tzw. pierwszą linię wsparcia, który pracuje w modelu 24/7, musi liczyć 10 osób – uważa Demczuk.

Informatyczna firma stawia na osoby z lokalnego rynku pracy, które – oprócz angielskiego – znają również język arabski. W oddziale pracowało też będzie co najmniej kilka osób z Polski.

275 mln zł tyle przychodów z eksportu miał Comarch po trzech kwartałach ub.r.

Reklama
Reklama

Informatyczna spółka wierzy, że jej przychody na Bliskim Wschodzie, obecnie niewielkie, będą szybko rosły. – Ta część świata rozwija się w niesamowitym tempie. Koniunkturę napędzają dodatkowo zbliżające się olbrzymie imprezy, w tym Expo, które odbędzie się w 2020 r. i mistrzostwa świata w piłce nożnej w 2022 r. – mówi przedstawiciel Comarchu.

Twierdzi on, że spółka rozmawia już z kilkoma dużymi klientami, którzy są zainteresowani zakupem jej rozwiązań. Nie zdradza szczegółów, w tym wartości negocjowanych kontraktów.     —dwol

Comarch, którego biuro w Dubaju wkrótce będzie obchodziło 10-lecie istnienia, chce znacząco zwiększyć obecność w krajach arabskich.  Z rozwiązań polskiej firmy od lat korzystają m.in. operatorzy telekomunikacyjni. Teraz, jak deklarują przedstawiciele Comarchu, lista ma się wydłużyć o przedstawicieli innych branż.

Spółka pracuje intensywnie nad tzw. kastomizacją aplikacji, czyli tłumaczeniem i adaptacją ich do lokalnych uwarunkowań prawnych. – Mamy już arabskie wersje kilku rozwiązań dla sektora finansowego, w tym Comarch Smart Finance (bankowość internetowa i mobilna – red.). Gotowe są też produkty do zarządzania relacjami z klientami (CRM), w tym do obsługi programów lojalnościowych – mówi Bartosz Demczuk, kierujący Comarch Middle East.

Reklama
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Biznes
Prezes Totalizatora Sportowego: Jest silne lobby, które chce znieść monopol państwa
Biznes
Elon Musk nie jest już najbogatszym człowiekiem świata. Jest nowy król bogactwa
Biznes
Rosyjskie drony nad Polską, strategia rozwoju do 2035 i IPO Smyka
Reklama
Reklama