Comarch zwiększa ofertę oddziału w Dubaju

Nowe technologie.Krakowska spółka zamierza poszerzyć zestaw produktów oferowanych przez jej blisko-?wschodnią filię. Zatrudnia nowych pracowników. Rozwa ża utworzenie data center.

Publikacja: 06.02.2014 08:10

Comarch, którego biuro w Dubaju wkrótce będzie obchodziło 10-lecie istnienia, chce znacząco zwiększyć obecność w krajach arabskich.  Z rozwiązań polskiej firmy od lat korzystają m.in. operatorzy telekomunikacyjni. Teraz, jak deklarują przedstawiciele Comarchu, lista ma się wydłużyć o przedstawicieli innych branż.

Spółka pracuje intensywnie nad tzw. kastomizacją aplikacji, czyli tłumaczeniem i adaptacją ich do lokalnych uwarunkowań prawnych. – Mamy już arabskie wersje kilku rozwiązań dla sektora finansowego, w tym Comarch Smart Finance (bankowość internetowa i mobilna – red.). Gotowe są też produkty do zarządzania relacjami z klientami (CRM), w tym do obsługi programów lojalnościowych – mówi Bartosz Demczuk, kierujący Comarch Middle East.

Comarch już rozbudowuje zasoby kadrowe, żeby sprostać obsłudze większej liczby klientów. – Tylko zespół zapewniający tzw. pierwszą linię wsparcia, który pracuje w modelu 24/7, musi liczyć 10 osób – uważa Demczuk.

Informatyczna firma stawia na osoby z lokalnego rynku pracy, które – oprócz angielskiego – znają również język arabski. W oddziale pracowało też będzie co najmniej kilka osób z Polski.

275 mln zł tyle przychodów z eksportu miał Comarch po trzech kwartałach ub.r.

Informatyczna spółka wierzy, że jej przychody na Bliskim Wschodzie, obecnie niewielkie, będą szybko rosły. – Ta część świata rozwija się w niesamowitym tempie. Koniunkturę napędzają dodatkowo zbliżające się olbrzymie imprezy, w tym Expo, które odbędzie się w 2020 r. i mistrzostwa świata w piłce nożnej w 2022 r. – mówi przedstawiciel Comarchu.

Twierdzi on, że spółka rozmawia już z kilkoma dużymi klientami, którzy są zainteresowani zakupem jej rozwiązań. Nie zdradza szczegółów, w tym wartości negocjowanych kontraktów.     —dwol

Comarch, którego biuro w Dubaju wkrótce będzie obchodziło 10-lecie istnienia, chce znacząco zwiększyć obecność w krajach arabskich.  Z rozwiązań polskiej firmy od lat korzystają m.in. operatorzy telekomunikacyjni. Teraz, jak deklarują przedstawiciele Comarchu, lista ma się wydłużyć o przedstawicieli innych branż.

Spółka pracuje intensywnie nad tzw. kastomizacją aplikacji, czyli tłumaczeniem i adaptacją ich do lokalnych uwarunkowań prawnych. – Mamy już arabskie wersje kilku rozwiązań dla sektora finansowego, w tym Comarch Smart Finance (bankowość internetowa i mobilna – red.). Gotowe są też produkty do zarządzania relacjami z klientami (CRM), w tym do obsługi programów lojalnościowych – mówi Bartosz Demczuk, kierujący Comarch Middle East.

Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji