Reklama
Rozwiń

Comarch zwiększa ofertę oddziału w Dubaju

Nowe technologie.Krakowska spółka zamierza poszerzyć zestaw produktów oferowanych przez jej blisko-?wschodnią filię. Zatrudnia nowych pracowników. Rozwa ża utworzenie data center.

Publikacja: 06.02.2014 08:10

Comarch, którego biuro w Dubaju wkrótce będzie obchodziło 10-lecie istnienia, chce znacząco zwiększyć obecność w krajach arabskich.  Z rozwiązań polskiej firmy od lat korzystają m.in. operatorzy telekomunikacyjni. Teraz, jak deklarują przedstawiciele Comarchu, lista ma się wydłużyć o przedstawicieli innych branż.

Spółka pracuje intensywnie nad tzw. kastomizacją aplikacji, czyli tłumaczeniem i adaptacją ich do lokalnych uwarunkowań prawnych. – Mamy już arabskie wersje kilku rozwiązań dla sektora finansowego, w tym Comarch Smart Finance (bankowość internetowa i mobilna – red.). Gotowe są też produkty do zarządzania relacjami z klientami (CRM), w tym do obsługi programów lojalnościowych – mówi Bartosz Demczuk, kierujący Comarch Middle East.

Comarch już rozbudowuje zasoby kadrowe, żeby sprostać obsłudze większej liczby klientów. – Tylko zespół zapewniający tzw. pierwszą linię wsparcia, który pracuje w modelu 24/7, musi liczyć 10 osób – uważa Demczuk.

Informatyczna firma stawia na osoby z lokalnego rynku pracy, które – oprócz angielskiego – znają również język arabski. W oddziale pracowało też będzie co najmniej kilka osób z Polski.

275 mln zł tyle przychodów z eksportu miał Comarch po trzech kwartałach ub.r.

Informatyczna spółka wierzy, że jej przychody na Bliskim Wschodzie, obecnie niewielkie, będą szybko rosły. – Ta część świata rozwija się w niesamowitym tempie. Koniunkturę napędzają dodatkowo zbliżające się olbrzymie imprezy, w tym Expo, które odbędzie się w 2020 r. i mistrzostwa świata w piłce nożnej w 2022 r. – mówi przedstawiciel Comarchu.

Twierdzi on, że spółka rozmawia już z kilkoma dużymi klientami, którzy są zainteresowani zakupem jej rozwiązań. Nie zdradza szczegółów, w tym wartości negocjowanych kontraktów.     —dwol

Comarch, którego biuro w Dubaju wkrótce będzie obchodziło 10-lecie istnienia, chce znacząco zwiększyć obecność w krajach arabskich.  Z rozwiązań polskiej firmy od lat korzystają m.in. operatorzy telekomunikacyjni. Teraz, jak deklarują przedstawiciele Comarchu, lista ma się wydłużyć o przedstawicieli innych branż.

Spółka pracuje intensywnie nad tzw. kastomizacją aplikacji, czyli tłumaczeniem i adaptacją ich do lokalnych uwarunkowań prawnych. – Mamy już arabskie wersje kilku rozwiązań dla sektora finansowego, w tym Comarch Smart Finance (bankowość internetowa i mobilna – red.). Gotowe są też produkty do zarządzania relacjami z klientami (CRM), w tym do obsługi programów lojalnościowych – mówi Bartosz Demczuk, kierujący Comarch Middle East.

Biznes
Miliardy na światłowody w Polsce. Hurtowy operator skusił banki
Biznes
Słowacja i Węgry blokują sankcje, suwerenność cyfrowa UE i spadek cen mieszkań
Biznes
NATO wzmacnia swoją północ. Gdzie pojawią się kolejne wojska sojuszników?
Biznes
Rekordowa liczba odwiedzających Warszawę
Biznes
Nvidia znów najwięcej wartą spółką na świecie. Mimo zamknięcia rynku chińskiego