Polnord sprzedał w styczniu 102 mieszkania netto (po uwzględnieniu rezygnacji), co oznacza przeszło dwukrotny wzrost w porównaniu z tym samym miesiącem minionego roku. W styczniu 2013 r. firma sprzedała bowiem 48 lokali netto.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sprzedaży w styczniu. Wynik ten potwierdza silną pozycję Polnordu na rynku deweloperskim oraz dopasowanie naszej oferty do oczekiwań klientów. Cieszymy się, że duża część naszej oferty mieści się w limitach programu "Mieszkanie dla młodych", co stanowi dobry prognostyk sprzedaży na kolejne miesiące. Zgodnie z oczekiwaniami program ten cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem naszych klientów - powiedział cytowany w komunikacie prasowym Piotr Wesołowski, prezes Polnordu. Podtrzymał wcześniejsze zapowiedzi, że celem dewelopera jest systematyczne zwiększanie sprzedaży.
- Jestem przekonany, iż konsekwentne realizowanie naszej strategii doprowadzi nas do poziomu sprzedaży ponad 1500 mieszkań już w 2014 r., co oznaczałoby wzrost o ponad 35 proc. - powiedział.
W 2013 r. deweloper sprzedał łącznie 1096 mieszkań, o 21 proc. więcej niż w 2012 r. Spółka w całym minionym roku przekazała zaś klientom 891 mieszkań, z czego 516 w IV kwartale (lokale są uwzględniane w wynikach finansowych po przekazaniu ich klientom). W całym 2012 r., który zakończył się dla grupy 289,1 mln zł przychodów ze sprzedaży i 25,7 mln zł zysku netto, liczba przekazań sięgnęła zaś 939 lokali.