Klub piłkarski FC Barcelona i marka Beko poinformowały o podpisaniu umowy, na mocy której globalny producent sprzętu AGD stanie się stałym i oficjalnym partnerem sponsorskim drużyny piłkarskiej. Jednocześnie Beko zaprezentowało swoje nowe logo, które pojawi się na rękawach koszulek meczowych i treningowych zespołu. Tym samym Beko zostało pierwszą marką handlową w historii klubu, z którą FC podpisała tego typu umowę. Prezentacja nowych koszulek odbyła się 30 czerwca na stadionie Camp Nou w Barcelonie. W uroczystości wzięli udział: Mustafa V. Koç - prezes zarządu Koç Holding, Levent Çak?ro?lu – prezydent Koç Holding Durable Goods Group oraz CEO spółki Arçelik, właściciela marki Beko, Josep Maria Bartomeu – prezydent FC Barcelona, a także Javier Faus i Santasusana – wiceprezydent hiszpańskiego klubu.

Logo firmy Beko ma się pojawiać na ramionach koszulek zespołu, noszonych podczas wszystkich meczów Ligii Hiszpańskiej oraz rozgrywek pucharowych w sezonie 2014/2015, jak również podczas letnich meczów wyjazdowych i towarzyskich.

- Prowadzona już od jakiegoś czasu ekspansja Beko na rynki światowe okazała się wielkim sukcesem – stwierdził MustafaV.Koc, prezes Koç Holding. - To dla mnie wielka przyjemność być częścią tak ważnego wydarzenia, w którym – w ramach partnerskiej umowy – uczestniczą dwie światowej sławy marki: Beko i FC Barcelona.

Dodał również, że skoro „mottem klubu FC Barcelona jest zdanie „Més que un club" ("Więcej niż klub"), także Beko zawsze stara się robić więcej niż pozostali. Z kolei Josep Maria Bartomeu, prezydent klubu FC Barcelona, poinformował, że Beko współpracowało już wcześniej z klubami sportowymi, zwłaszcza z drużynami koszykarskimi. - Teraz zaufało nam, więc my również chcemy zaufać Beko - zaznaczył. - Rozpoczynamy razem nową podróż, która – jestem tego pewien - przyniesie nam wielką satysfakcję. Jest to podróż nawiązująca do naszych wspólnych idei i wartości, takich jak sumienność, dokładność, ambicja, praca zespołowa, innowacyjność, powołanie, pasja i pewność tego, co robimy.

Dodał, że współpraca z marką Beko oraz Grupą Arcelik, należącą do Koç Holding, jest wydarzeniem wyjątkowym, bo wiemy, że Barça jest bardzo dobrze odbierana i podziwiana w Turcji. - Szacujemy, iż mamy tam około 10 milionów fanów i jesteśmy tam najbardziej popularnym klubem – wyjaśnił Bartomeu. - To lojalni kibice, którzy podzielają naszą pasję i zgadzają się, że jesteśmy czymś „więcej niż klub". Dla Barçy to tak samo ważne jak nasze sukcesy sportowe.