- Prawo do posługiwania się znakiem i tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy obejmuje możliwość umieszczania go m.in. na produktach, aplikacjach elektronicznych czy w prowadzonych kampaniach sprzedażowych i promocyjnych – poinformował Waldemar Gojtowski, rzecznik Ekstraklasy. Manta jest jednym z najbardziej innowacyjnych polskich przedsiębiorstw produkujących i dystrybuujących urządzenia z branży elektroniki użytkowej i AGD. Od 16 lat stara się przybliżyć najnowocześniejsze osiągnięcia techniki jak największej liczbie Polaków, oferując je w przystępnych dla każdego cenach. Jednym z celów firmy jest wejście na rynki zagraniczne - dzięki czemu produkty marki są coraz częściej rozpoznawalne w większości państw Europy oraz regionu EMEA. Obecnie firma skupia się na sprzedaży dekoderów DVB-T, telewizorów, tabletów i smartfonów, kamer sportowych, rejestratorów.
- Wspieranie polskiego sportu, a w szczególności piłki nożnej, od zawsze było dla nas istotnym elementem naszej działalności – zapewnił po podpisaniu kontraktu Bogdan Wiciński, CEO Manta S.A. - Nawiązanie współpracy z Ekstraklasą jest kolejnym krokiem na tej drodze i cieszę się, że dzisiaj możemy ogłosić połączenie naszych sił.
Umowa z Manta S.A. to kolejny ogłoszony w tym roku przez Ekstraklasę SA kontrakt komercyjny. – Manta jest liderem sprzedaży sprzętu RTV oraz AGD i doskonałym przykładem na to, że polska firma może śmiało konkurować nawet na najbardziej wymagających rynkach – stwierdził z kolei Bogusław Biszof, prezes zarządu Ekstraklasy SA. - Jestem przekonany, że tytuł Oficjalnego Partnera Ekstraklasy wzmacnia wartość marki Manta.