Orange ma Telewizję Tu i Tam i dystrybuuje pakiety programowe platformy nc+. Satelitarna platforma za to sprzedaje stacjonarny dostęp do internetu grupy Orange – Neostradę. Współpraca firm może się jeszcze zacieśnić – wynika z naszych informacji.
Sieć Plus prowadzi Plus Store, czyli sklep m.in. z dostępem do treści wideo produkcji Polsatu i zasobów serwisu internetowego Ipla. Play – choć się tym specjalnie nie chwali – ma dla użytkowników aplikację do oglądania telewizji.
Teraz także T-Mobile Polska szykuje serwis wideo. Operatorowi spodobały się wyniki oglądalności meczów piłki nożnej w Brazylii, które obejrzało na smartfonach i tabletach blisko 225 tys. użytkowników T-Mobile (tyle osób choć raz zalogowało się do serwisu), a najpopularniejsze wydarzenia śledziło ok. 32 tys. osób. Mundial pokazywała TVP, ale to nie z publicznym nadawcą wszedł we współpracę mobilny operator.
O nawiązaniu strategicznego partnerstwa w obszarze multimediów i telewizji poinformowały T-Mobile i TVN. Następuje to w momencie, gdy stacja jest ponownie na sprzedaż, a w tym tygodniu poda wyniki za III kw. To nie oznacza, że w wynikach TVN czy T-Mobile nowy projekt będzie miał od razu ważne miejsce. Gdyby tak było, stacja ogłosiłaby partnerstwo giełdowym komunikatem – a tak się nie stało.
W ramach partnerstwa, jak zapowiadał b. już prezes T-Mobile Polska Miroslav Rakowski, do końca roku ruszy serwis z serialami, filmami pełnometrażowymi i innymi formatami, które są w bibliotece TVN. Będzie to część TVN Playera. Komórkowa sieć będzie miała w nim swoją „strefę" i będzie używać nazwy „Player".