Aktualizacja: 26.11.2014 10:54 Publikacja: 26.11.2014 10:54
Jak wynika z badania firmy PayU, Polacy są coraz bardziej wymagającymi konsumentami i będą szukać produktów do przygotowania świąt oraz upominków w różnych kanałach sprzedażowych.
Foto: Bloomberg
Regularnie pojawiają się badania pokazujące destrukcyjny wpływ e-handlu na tradycyjne sieci handlowe, które nie do końca są w stanie sobie poradzić w nowych realiach. Jednak okazuje się, że zmiany, choć poważne, na razie nie sięgają aż tak głęboko.
Jak wynika z badania firmy PayU, Polacy są coraz bardziej wymagającymi konsumentami i będą szukać produktów do przygotowania świąt oraz upominków w różnych kanałach sprzedażowych.
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
NASK stworzył system do elektronicznego zarządzania dokumentacją. – Przekazanie go samorządom jest jak wrzucenie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas