Spółka również w tym roku spodziewa się wysokiego wyniku. Według prognoz Sarenza w 2015 roku może odnotować nawet 20-proc. wzrost sprzedaży.

– Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Od momentu wejścia na polski rynek w 2012 r. Sarenza.pl nieustannie się rozwija. W tym roku sprzedaż naszych produktów we Francji była trzykrotnie większa niż w innych krajach europejskich, jednakże ta tendencja zmienia się w coraz szybszym tempie. Przewidujemy, że w przyszłym roku z całości sprzedawanego asortymentu, już 40 proc. będzie trafiać do Klientów z pozostałych krajów europejskich – mówi Stéphane Treppoz, prezes Sarenzy.

Ubiegły rok był dla marki momentem przełomowym. Wykorzystując bogate doświadczenie w sprzedaży butów i profesjonalnej obsłudze klienta (wyniki sięgają aktualnie ponad 12 milionów sprzedanych egzemplarzy) Sarenza wprowadziła autorską kolekcję butów, która okazała się ogromnym sukcesem. W tym samym roku spółka pozyskała dofinansowanie w wysokości 74 mln euro.

Sarenza.pl udostępnia ponad 650 marek (w sumie ok. 50 tys. modeli butów damskich, męskich i dziecięcych, a także torebek).