Aktualizacja: 12.05.2015 12:50 Publikacja: 12.05.2015 12:50
Spółka również w tym roku spodziewa się wysokiego wyniku. Według prognoz Sarenza w 2015 roku może odnotować nawet 20-proc. wzrost sprzedaży.
– Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Od momentu wejścia na polski rynek w 2012 r. Sarenza.pl nieustannie się rozwija. W tym roku sprzedaż naszych produktów we Francji była trzykrotnie większa niż w innych krajach europejskich, jednakże ta tendencja zmienia się w coraz szybszym tempie. Przewidujemy, że w przyszłym roku z całości sprzedawanego asortymentu, już 40 proc. będzie trafiać do Klientów z pozostałych krajów europejskich – mówi Stéphane Treppoz, prezes Sarenzy.
Grupa kierowana przez Rafała Brzoskę, mimo słabnącego rynku e-commerce, zanotowała kolejny dobry kwartał. Choć j...
Asseco i włoska firma Aruba zakończyły właśnie testy transgranicznych przesyłek elektronicznych – dowiedziała si...
Niespodziewane zdarzenia mogą sprawić, że potrzebne będzie ci dodatkowe źródło pieniędzy. Jednym ze sposobów na...
Resort obrony podpisał umowę na zakup trzech satelitów radarowych z konsorcjum ICEYE i WZŁ. Pierwszy z nich powi...
Arabia Saudyjska zapowiada inwestycje w USA warte nawet bilion dolarów. Ceny mieszkań w Polsce wyraźnie wyhamowa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas