Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.05.2015 12:50 Publikacja: 12.05.2015 12:50
Spółka również w tym roku spodziewa się wysokiego wyniku. Według prognoz Sarenza w 2015 roku może odnotować nawet 20-proc. wzrost sprzedaży.
– Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Od momentu wejścia na polski rynek w 2012 r. Sarenza.pl nieustannie się rozwija. W tym roku sprzedaż naszych produktów we Francji była trzykrotnie większa niż w innych krajach europejskich, jednakże ta tendencja zmienia się w coraz szybszym tempie. Przewidujemy, że w przyszłym roku z całości sprzedawanego asortymentu, już 40 proc. będzie trafiać do Klientów z pozostałych krajów europejskich – mówi Stéphane Treppoz, prezes Sarenzy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zaostrza retorykę wobec BRICS, polskie firmy wyróżniają się w regionie pod względem adopcji AI, a r...
Spółka, która startowała jako krajowy dostawca kart sportowych, w ostatnich latach przekształca się w międzynaro...
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas