Reklama

Sarenza notuje 10-proc. wzrost sprzedaży

Jeden z największych sklepów internetowych oferujących buty i torebki podał wyniki. Sprzedaż w Polsce przyniosła firmie dochód w wysokości ponad 165 milionów euro. Oznacza to 10-proc. wzrost w stosunku do roku ubiegłego.

Publikacja: 12.05.2015 12:50

Spółka również w tym roku spodziewa się wysokiego wyniku. Według prognoz Sarenza w 2015 roku może odnotować nawet 20-proc. wzrost sprzedaży.

– Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Od momentu wejścia na polski rynek w 2012 r. Sarenza.pl nieustannie się rozwija. W tym roku sprzedaż naszych produktów we Francji była trzykrotnie większa niż w innych krajach europejskich, jednakże ta tendencja zmienia się w coraz szybszym tempie. Przewidujemy, że w przyszłym roku z całości sprzedawanego asortymentu, już 40 proc. będzie trafiać do Klientów z pozostałych krajów europejskich – mówi Stéphane Treppoz, prezes Sarenzy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Biznes
Nvidia przebija 5 bln dol., USA tną siły w Europie, Francja kontra Big techy
Biznes
Rosjanie nie chcą wypoczywać w Królewcu, boją się wojny i drożyzny
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Między transparentnością a ochroną przed nadużyciami
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama