"FT": Brytyjski biznes powinien rozpocząć kampanię na "tak" dla UE

Przedstawiciele brytyjskich przedsiębiorstw o proeuropejskich poglądach powinni rozpocząć kampanię przekonującą Brytyjczyków do konieczności pozostania w UE. Nie mogą z tym czekać na efekty rozmów Londynu z Unią - pisze "Financial Times".

Publikacja: 21.05.2015 09:52

"FT": Brytyjski biznes powinien rozpocząć kampanię na "tak" dla UE

Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman

PAP

"FT": Brytyjski biznes powinien rozpocząć kampanię na "tak" dla UE

Londyński dziennik w komentarzu redakcyjnym przypomina ostatnią wypowiedź prezesa brytyjskiej federacji pracodawców (CBI) Mike'a Rake'a, który zadeklarował, że brytyjski biznes "musi być całkowicie pewien, że członkostwo (w UE) leży w interesie kraju". Prezes CBI zaapelował także do przedsiębiorców o rozpoczęcie dialogu w sprawie referendum na temat ewentualnego wyjścia W. Brytanii z UE.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca