"FT": Brytyjski biznes powinien rozpocząć kampanię na "tak" dla UE

Przedstawiciele brytyjskich przedsiębiorstw o proeuropejskich poglądach powinni rozpocząć kampanię przekonującą Brytyjczyków do konieczności pozostania w UE. Nie mogą z tym czekać na efekty rozmów Londynu z Unią - pisze "Financial Times".

Publikacja: 21.05.2015 09:52

"FT": Brytyjski biznes powinien rozpocząć kampanię na "tak" dla UE

Foto: Fotorzepa/Urszula Lesman

"FT": Brytyjski biznes powinien rozpocząć kampanię na "tak" dla UE

Londyński dziennik w komentarzu redakcyjnym przypomina ostatnią wypowiedź prezesa brytyjskiej federacji pracodawców (CBI) Mike'a Rake'a, który zadeklarował, że brytyjski biznes "musi być całkowicie pewien, że członkostwo (w UE) leży w interesie kraju". Prezes CBI zaapelował także do przedsiębiorców o rozpoczęcie dialogu w sprawie referendum na temat ewentualnego wyjścia W. Brytanii z UE.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Po ostatnich awariach X Elon Musk obiecuje powrót do pracy w swoich firmach 24/7
Biznes
Czarnogórskie biznesy Olega Deripaski. Sankcje są, ale układy też
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP