Reklama

BMW chce ożywić chiński rynek

BMW ma pokazać w tym roku w Chinach mnóstwo przeprojektowanych i unowocześnionych limuzyn i pojazdów sportowo-użytkowych, aby ożywić słabą sprzedaż i zwiększyć konkurencyjność wobec Mercedesa-Benza

Publikacja: 18.07.2015 12:38

BMW chce ożywić chiński rynek

Foto: 123rtf

Światowe firmy samochodowe znalazły się w trudnej sytuacji na największym rynku na świecie, gdzie wzrost sprzedaży w tym roku ma zmaleć o połowę do 3 proc. BMW ma dodatkowy problem z rywalem, bo Mercedes ma w swej gamie więcej nowszych modeli. Chiński partner w spółce j. v., Brillance China Automotive Holdings ogłosił kilak dni temu, że spodziewa się spadku zysku na skutek niższych obrotów tej spółki.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Kernel zabiera głos w sprawie delistingu. Jak widzi sytuację?
Biznes
Polak wśród najlepszych dyrektorów zarządzających na świecie
Biznes
Grupa Bumech będzie produkować pojazdy wojskowe. Jest umowa
Biznes
Microsoft przekracza barierę 4 bln dolarów. Sztuczna inteligencja i chmura napędzają wzrost
Biznes
Jacek Rutkowski: Nie odchodzę na dobre z Amiki
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama