Reklama

BMW chce ożywić chiński rynek

BMW ma pokazać w tym roku w Chinach mnóstwo przeprojektowanych i unowocześnionych limuzyn i pojazdów sportowo-użytkowych, aby ożywić słabą sprzedaż i zwiększyć konkurencyjność wobec Mercedesa-Benza

Publikacja: 18.07.2015 12:38

BMW chce ożywić chiński rynek

Foto: 123rtf

Światowe firmy samochodowe znalazły się w trudnej sytuacji na największym rynku na świecie, gdzie wzrost sprzedaży w tym roku ma zmaleć o połowę do 3 proc. BMW ma dodatkowy problem z rywalem, bo Mercedes ma w swej gamie więcej nowszych modeli. Chiński partner w spółce j. v., Brillance China Automotive Holdings ogłosił kilak dni temu, że spodziewa się spadku zysku na skutek niższych obrotów tej spółki.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Sebastian Kondracki: Bielik AI ma już milion pobrań. I w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż
Patronat Rzeczpospolitej
Samodzielność to nowa waluta przyszłości
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Afryka otwiera drzwi dla polskich firm. Rusza ekspansja
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama