BMW chce ożywić chiński rynek

BMW ma pokazać w tym roku w Chinach mnóstwo przeprojektowanych i unowocześnionych limuzyn i pojazdów sportowo-użytkowych, aby ożywić słabą sprzedaż i zwiększyć konkurencyjność wobec Mercedesa-Benza

Publikacja: 18.07.2015 12:38

BMW chce ożywić chiński rynek

Foto: 123rtf

Światowe firmy samochodowe znalazły się w trudnej sytuacji na największym rynku na świecie, gdzie wzrost sprzedaży w tym roku ma zmaleć o połowę do 3 proc. BMW ma dodatkowy problem z rywalem, bo Mercedes ma w swej gamie więcej nowszych modeli. Chiński partner w spółce j. v., Brillance China Automotive Holdings ogłosił kilak dni temu, że spodziewa się spadku zysku na skutek niższych obrotów tej spółki.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Po ostatnich awariach X Elon Musk obiecuje powrót do pracy w swoich firmach 24/7
Biznes
Czarnogórskie biznesy Olega Deripaski. Sankcje są, ale układy też
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP