- Konsolidacja i dotychczasowa strategia budowania organizacji, opierająca się na inwestycjach w najsilniejsze marki w trzech dywizjach, przynosi zakładane efekty. Dywizja słodyczy poprawiła swoją rentowność pomimo trudności związanych ze wzrostem niektórych cen surowców i osłabieniem wartości złotego  – mówi Jan Kolański, prezes Colian Holding.

Zysk operacyjny grupy poszedł w górę o 219,4 proc., do ponad 38,5 mln zł. O 104,6 proc., do ponad 54 mln zł zwiększyła się EBITDA (zysk operacyjny plus amortyzacja) Coliana.

Mniejszy wzrost zanotowały przychody. Zwiększyły się o 3,5 proc., do ponad 433,4 mln zł.

- Dążymy do dalszego wzmacniania przewagi konkurencyjnej poprzez zwiększanie skali działalności i aktywne zarządzanie. Chcemy skuteczniej docierać z naszymi wysokiej jakości produktami do klientów. Dążymy przy tym  do stabilnego wzrostu oraz do poprawy wyników i powtarzalności w tak zmiennym środowisku, w którym działa cała grupa – zapowiada Jan Kolański.